Balta - Balta sos komplekta pakalpojuma nekvalitatīvs serviss
Elektrum SOS komplekts sadarbībā ar Balta (apdrošināšanu) ir pilnīgi nekam nederīgs pakalpojums, krāpniecība un neiesaku nekam to izmantot – būs liela vilšanās. No SOS (7/24) operatīvās palīdzības tur nekā nav, kamēr viņi domās, procesēs savā pusē, tikmēr pagrabā būs “sūdu upes” no kanalizācijas.
Mans pieredze par SOS komplekta izmantošanu - noslēdzu līgumu ar Elektrum par SOS komplekta izmantošanu priekš juridiskās personas. Dažas dienas pēc līguma noslēgšanas kanalizācijas stāvvada un 2. stāvā WC pieslēguma savienojums sāka laist garām/blakus esošā siena kanalizācijas stāvvadam sāka palikt mitra no ārpuses.
Zvanīju Baltai (kā Elektrum mājaslapā minēts) un izsaucu santehniķi. Pēc aptuveni pēc 2.5 stundām Baltas santehniķis piezvanīja. Tā vietā, lai brauktu un sniegtu neatliekamo palīdzību kanalizācijai, nodrošinot noplūdes novēršanu kaut uz laiku, lai nepasliktinātu stāvokli – viņš sāka stāstīt, kāpēc nevajag tur neko darīt un beigās mēģināja atrunāties, ka tas nav apdrošināšanas polises gadījums.
Biju neapmierināts un komunicēju tālāk pa Balta atbalsta tālruni ar mājokļa struktūrvienības pārstāvi, kas uzklausīja un teica, ka meklēs risinājumu. Tās pašas dienas vakarā man zvana cits Balta pārstāvis – stādījās priekšā kā santehnikas eksperts un 20 minūšu laikā būšot klāt. Nu, labi, ka biju mājās un varēju atrast laiku, jo bija jāiet arī pēc bērniem uz bērnudārzu. Sākotnēji Baltas santehnikas eksperts izklausījās neapmierināts, runājot pa tālruni, ka jābrauc uz Ogri un kaut kas vēl jādara pēc darba laika. Santehnikas eksperts atbrauca bez instrumentiem (bija tikai viedtālrunis). Nebija ne instrumentu, ne čūskas kameras, kas nopērkama ir pa dažiem desmitiem EUR un beigās nevarēja pateikt kur konkrēti ir noplūde kanalizācijas stāvvada šahtā. Santehnikas ekspertam vienīgā kaut ko safotografēja un minēja, ka iesniegs izskatīšanai Baltai informāciju un aizbrauca.
Nākamās dienā ap pusdienlaiku zvana Elektrum pārstāvis – min, ka šis apdrošināšanas gadījums nav un lūdza turpmāko komunikāciju veikt ar Balta pārstāvjiem. Es prasu, kā lauzt līgumu par SOS komplektu. Viņš sūta pie Baltas, lai gan līgums slēgts pie Elektrum. Piezvanu Baltai – izstāstu visu kā noticis, nosaucu punktu apdrošināšanas polisē, kurš piemērojams manā gadījumā un prasu kā lauzt līgumu (jo Elektrums sūta pie Baltas). Palīdzības dienesta tālruņa operators samīkstinās, neko nevar atbildēt un teica, ka ar mani sazināties cits Baltas pārstāvis, bet rīt, jo darba esot īsi pēc plkst.15. Paiet diena neviens neko nezvana. Zvanu pats uz Balta atbalsta tālruni un atkal ir tas pats tālruņa operators tiek sazvanīts – tad viņa mēģināja klāstīt, ka šis kanalizācijas stāvvadam ir dabiskais nolietojums (noplūdes rašanās) un turklāt iestājies tikai dažas dienas līguma slēgšanas. Tiesa gan nekur līgumā un polisē nebija atrakstīts, cik ilgi klientam ir jāgaida vispār pēc līguma noslēgšanas, lai varētu izmantot SOS pakalpojumu un arī līguma noteikumos nav atrakstīts par dabisko nolietojumu, ka šajā gadījumā nevar izmantot santehniķi. Turklāt līgumā nav atrunāts SOS komplekta speciālistu – ne reakcijas laiks, ne ierašanās laiks speciālistiem.
Viss beidzās, ka Elektrum atbalsta čatā, autentificējos lauzu līgumu par SOS komplektu un sazinājos ar citu santehniki, kurš 20 minūšu laikā identificēja un ātri salaboja noplūdes vietu.
Labdien!
Pateicamies par Jūsu atsauksmi un tās sagatavošanai veltīto laiku. Mums, BALTA, klientu pieredze ir patiesi svarīga.
Izvērtējot notikušo gadījumu un noslēgto apdrošināšanas līgumu, atteikums ir pamatots, jo ar nolietojumu saistīto bojājumu novēršana nav apdrošināšanas gadījums.
Atsaucoties uz Jūsu rakstīto par komunikācijas nepilnībām, piekrītam, ka komunikācija varēja būt skaidrāka un ātrāka. Jau esam izrunājuši konkrēto situāciju ar visām iesaistītajām pusēm un kopīgi ar sadarbības partneri turpināsim darbu pie procesu un komunikācijas uzlabošanas, lai līdzīgās situācijās varam nodrošināt vislabāko klientu pieredzi un apkalpošanu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu
BALTA
Labdien!
Nav saprotams, kā tā saucamais atsūtītais "eksperts" bez attiecīgajiem instrumentiem varēja pateikt, ka kur šis bojājums ir un kā tas ir radies dēl nolietojuma, jo vienīgais instruments, kas viņam bija līdzi viedtelefons un viņš pat nevarēja tik klāt vajadzīgajais vietai bez endoskopa kameras. Bojājuma vieta bija savienojuma šuve starp stāvvadu un privātu dzīvokļa pieslēgumu vietu stāvvadam. Visticamāk, savienojuma šuves vieta athermetizējās dēļ privātā dzīvoklī veiktajiem santehnikas remontdarbiem, nevis dēļ nolietojuma. Neviens jau neprasa veikt medicīnas terminos "ārstēšanu", bet sniegt "neatliekamo palīdzību". Tā vietā, lai eksperts lasītu lekcijas 20 minūšu garumā par visa stāvvada pilnīgu nomaiņu, ja vienā posmiem ir pieslēguma posmiem šuve athermetizējusies, tad būtu sniedzis to "neatliekamo palīdzību" kā pagaidu risinājumu, lai novērstu noplūdi, bet problēma - ka viņš jau nespēja neko noteikt un nebūtu neko spējīgs salabot, jo nebija ne instrumentu/ne atbilstošu materiāli. Viņš tikai spēj "atrunāties", kāpēc viņš neko neveiks.
Добавить комментарий