www.sudzibas.lv BALTA AAS Balta ir laba līdz brīdim, kad ir jāsaskaras ar negadījumu, kur nepieciešama atlīdzība.

AAS Balta - AAS Balta ir laba līdz brīdim, kad ir jāsaskaras ar negadījumu, kur nepieciešama atlīdzība.

AAS BALTA reklāmā bija laba PR kampaņa (Reklāma) GADĪJUMS (NE) GADĪJUMS.
Šobrīd stāsts ir par šīs kompānijas KOMPETENCI (NE) KOMPETENCI / vai pārlieku lielu orientēšanos uz ienākumu palielināšanu.

Īsumā uzrakstu par savu pieredzi, un stāstā galvenais nav risinājuma termiņš (no 07.2015. līdz 11.2015.), lai gan tie ir veseli 4 mēneši !

Kompānijai ir mainījušies akcionāri, un tas ir skaidri redzams AAS BALTA jaunākajās aktivitātēs. Esmu AAS BALTA klients vairāk kā 10 gadus, un līdz jauno akcionāru (Polija) ienākšanai kompānijā, nebija domstarpību par atlīdzību izmaksām jautājumā par auto apdrošināšanu. Esmu uzmanīgs šoferis, un šādu atlīdzību pieprasījumi no manas puses ir bijuši patiešām reti. Esmu secinājis, ka kopš AAS BALTA pārņēma jaunie akcionāri, kompānijas devīze “BALTA - jau daudzus gadus godīgākais apdrošinātājs Latvijā pēc LETA un SKDS iedzīvotāju aptaujas datiem”, izskatās, ka vairs nav atbilstoša. Un būtu nepieciešams jauns pētījums.

Šobrīd aktualizējas jautājums par AAS BALTA kā kompāniju un klientu apkalpošanā iesaistīto darbinieku KOMPETENCI / (NE) KOMPETENCI. AAS BALTA aktivitātēs, izskatās, ka parādās speciāla uz savu klientu vērsta psiholoģiska spīdzināšana, ja nepieciešama palīdzība atlīdzības gadījumā. Mērķis ir skaidrs: kompānijas vēlme palielināt ieņēmumus. Kā to izdarīt ? Pavisam vienkārši: mazāk maksāt atlīdzības. Un AAS BALTA klienti, kuri savās prasībās ir mazāk uzstājīgi, negrib tērēt savu laiku, bet pasaudzēts savus nervus – viņi piekrīt neadekvāti mazai atlīdzībai. Un AAS BALTA izpilda uzstādījumu: kas nepamatoti mazas izmaksājamās atlīdzības gadījumā ir šīs kompānijas papildus ienākumi. Tāpēc izskatās, ka tā ir savu klientu slēpta apzagšana. Šajā sakarā gribētu noskaidrot vai atlīdzību izmaksu procesos iesaistītie darbinieki ir pietiekoši kompetenti, lai AAS BALTA joprojām izmantotu saukli par Godīgāko apdrošinātāju Latvijā. Var jau būt, ka nav vainīgi darbinieki, bet AAS BALTA vadība liek tā rīkoties. Taču šādas situācijas noteikti rada vēlmi pārdomām par to vai turpināt sadarboties ar šādu Apdrošināšanas kompāniju. Patiešām ceru, ka tādas pārdomas radīsies daudziem. Jo pēdējā laikā no radiem, draugiem un paziņām aizvien biežāk dzirdu ne tās labākās atsauksmes par AAS BALTA. Mana atlīdzības lieta var šķist maza vai nenozīmīga. Bet jāpadomā būtu tiem, kas šajā kompānijā apdrošina vērtīgums nekustamos īpašumus, dārgus auto u.t.t. Šī kompānija, liekas, nevērtē ka pie viņiem esmu apdrošinājis pamatā visus savus īpašumus. Galvenais viņiem ir iekasēt apdrošināšanas prēmiju, BET atlīdzības gadījumā klients tiek pamatīgi tracināts. Tādējādi liekas, ka viņu mērķis ir tādi klienti, kas pie viņiem apdrošina savus īpašumus, bet neprasīs nekādas atlīdzības.

Īss manas situācijas raksturojums par negadījumu ar auto (sadursme ar dzīvnieku):
1. Pieteicu atlīdzību, diezgan ātri (24.07.2015.) saņemu apstiprinājumu par remonta Tāmi. Tagad ir jādodas uz servisu remontēt auto. BET izbrīna viens fakts, neadekvāti zemā atlīdzība, tāpēc palūdzu atsūtīt atlīdzības aprēķinu pa pozīcijām.
2. Aprēķins saņemts 31.08.2015., summa ~580EUR.
Atkal rakstu e-pastu ar savu neizpratini par šo aprēķinu, neadekvāti zemajām tajā iekļautajām rezerves daļu cenām (ar šādām cenām oriģinālas rezerves daļas būtu labprāt nopircis). Vēlāk, protams, saņemu pārrēķinu.
3. Atkārtots aprēķins saņemts 16.10.2015., summa ~731EUR (papildus ~151EUR). Pamatojums: “… pa šo laika periodu ir mainījušās detaļu cenas. Nebija arī pilnībā iekļauti krāsošanas darbi.”
Un es pamanīju vēl vienu niansi, ka aprēķinā nav ietverti visi bojājumi. Kārtējais mans e-pasts viņiem. 26.10.2015. saņemu atbildi uz jautājumu par nefiksētajiem bojājumiem “Eksperts veic papildus aprēķinu, tiklīdz būs tā informēsim.” Līdz 29.10.2015. joprojām nav nekādas atbildes. Tajā pašā dienā iesaistu savu personīgo apdrošināšanas konsultantu, kur saņēmu atbildi, ka aprēķins jau ir veikts (bet man neviens neuzskatīja par vajadzīgu to paziņot).
4. Trešais aprēķins tika saņemts 29.10.2015., summa ~873EUR (vēl papildus ~143EUR).
5. Apdrošināšanas atlīdzība beidzot tika saņemta apdrošināmā Bankas kontā, bet tikai 26.11.2015.

Turpinājumā būs jauns stāsts par gadījumu, kad mana auto aizmugurē ietriecās apvidus auto. Un atkal ir domstarpības.

Kopumā bēdīgi, ka AAS BALTA ir tik ļoti mainījusies, un šobrīd galvenokārt koncentrējas uz papildus ienākumiem, aizmirst par lojalitāti pret ilggadējiem un labiem klientiem.

Ответ от AAS BALTA 15.06.2016

Labdien!

Paldies par viedokli! Vēršam uzmanību, ka ikviens atlīdzību pieteikums tiek izskatīts individuāli, tāpēc ir ļoti būtiski, ka jau sākotnēji tiek veidota atklāta komunikācija – abpusēji starp apdrošinātāju un klientu. Godīgums un atklātība saskarsmē ar klientu un efektivitāte, nodrošinot apdrošināšanas pakalpojumus, ir mūsu prioritāte, tāpēc lepojamies, ka kļūdas pieļaujam ļoti reti, bet, ja tādas gadās, atzīstam tās un labojam. Tāpat vēlāk veicam kļūdu analīzi un nemitīgi mainām procesus, lai nākotnē vēl vairāk samazinātu iespējamo kļūdu skaitu. Jānorāda, ka slēptu defektu un bojājumu gadījumā, apdrošinātājs vienmēr veiks atlīdzības pārrēķinu.

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы