Bakker - Mārketings vai klaji meli?
Bakker regulāri piesūta krāsainus katalogus un dāsni sola balvas, bonusus, tikai viena bēda - solīto nepilda...
Kurjers atved pasūtījumu, kur melns uz balta pavadzīmē iedrukāts, ka ir piegādāta arī - tavu necerētu laimi! - arī vinnētā manta, kuras sūtījumā vienkāŗsi nav! Kad zvani beibēm uz biroju, atbildēts tiek - pasālik nav, atsūtīsim vēlāk. Šis vēlāk velkas līdz pusgadam un beigās tu saņem apapļu nulli.
Ko mēs no tā secinām?
1. Neuzķerieties uz holandiešu firmeles solījumiem un neceriet, ka bez tā, ka saņemat nīikulīgus stādus par neadekvāti augstu cenu, jums vēl kaut kas pienākas, kaut arī solīts tiek.
2. Ja tomēr gribat vairot šīs firmeles ienākumus un kaut ko pasūtīt - ir vērts tikai puķu sīpolus, un arī bez garantijas, ka mūsu klimatiskajā zonā tie labi jutīsies.
Bet vislabāk - turēties pa gabalu no šādiem kantoriem!
Комментарии (25)
Ceru, ka par krīzi būsi dzirdējis.Tas pats ar deputātiem-sola tautai labumus, bet kat tiek pie sprices, tad izrādās, ka ir krīze un neko nevar palīdzēt...:(
NEUZTICIETIES FIRMAI BAKKER-HOLLAND RĪGAS NODAĻAI - A/K 1039LV-1050. PIE PAVASARA PASŪTIJUMA PIENĀKOŠĀ DĀVANA - DĀRGUMU LĀDĪTE NAV SAŅEMTA!!! LĪDZ PAT ŠODIENAI!! KUR IR ŠĪ DĀVANA, BAKKER-HOLLAND ??
PIEVILTAIS KLIENTS
Piekrītu blēžu kantoris! Visu laiku ir bijuši nepatīkami gadījumi, bet pēdējais ar top kategorijas dāvanas blēdību un operatores ņirgāšanos "'ja mēs katram dosim dāvanas'' tad izputēsim.Neiekrītiet blēžu slazdos!
Ignorējiet Rīgas filiāli Bakker -Holland!
Mani ļoti smagi piekrāpa ar laimestu Ls 30 000.
Atsūtīja paziņojumu no finanšu direkcijas ar zīmogiem, parakstiem, ka esmu īpašniece lielajam laimestam.
"Apstiprināts finanšu direkcijā. Gaidiet paziņojumu..." ko gaidu divus mēnešus.
Kauns! Tik ciniski iztureties pret saviem klientiem.
Ignorējiet Rīgas filiāli Bakker -Holland!
Mani ļoti smagi piekrāpa ar laimestu Ls 30 000.
Atsūtīja paziņojumu no finanšu direkcijas ar zīmogiem, parakstiem, ka esmu īpašniece lielajam laimestam.
"Apstiprināts finanšu direkcijā. Gaidiet paziņojumu..." ko gaidu divus mēnešus.
Kauns! Tik ciniski iztureties pret saviem klientiem.
Pareizi, piekrītu!Tā ir viena krāpnieku firma, kura piesaista klientus tikai solot vinnestus.Man arī piekrāpa ar galvenās balvas 34.000Ls laimēšanu un izmaksas grafika sastādīto plānu.Nu protams, katas bija tikai blefs, jo tādi plāni un euro kuponi bija izsūtīti daudziem, bet kurš tad patiesībā ir šis laimīgais vinnētājs tā arī mājaslapā netika nosaukts.Gribētos tiesā iesūdzēt tādus krāpniekus, jo mans
patērētāja gods tiek izsmiets.
melu bars, sasuta vestules ka esi vinnejis galvenais tiesi tu, bet patiesiba tie ir tikai meli.Tagad jauns triks ar 7000ls salikusi vestules pat kartites ar pin kodu un atkal raksta tos pasus murgus, bet vestules izsuta pat cilvekiem kuri jau mirusi!
Lūk, pastkastītē saņēmu aicinājumu šajā akcijā piedalīties. Garantēts 100-daļīgs instrumentu koferis par brīvu un vēl iespēja piedalīties tajā naudas loterijā. Protams, no sākuma nolēmu painteresēties par šī brenda godprātību un atdūros pret sūdzībām. It kā jau sūdzībās pieminēta klaja krāpšana, bet kāpēc neviens vēl nav iesūdzējis šamējos tiesā? Varbūt tomēr kāds ir vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības birojā ar sūdzību (viņiem pilnvaras ir visai nopietnas)? Tad padalieties ar rezultātiem!
P.S. Marak, ja jau esi saņēmis apstiprinājumu par balvas saņemšanu, ar visiem zīmogiem u.t.t. apstiprinātu, vai nevajadzētu pacensties Tev šo balvu juridiskā ceļā arī piedzīt. Kā nekā paprāva summiņa- 30 000 LVL, - tādu Tu, pieļauju, 3 vai 5 gados nesapelnīsi. Un arī kāds jurists labu komisiju par šo prāvu nopelnītu, Tevi pārstāvot..
Bet, ja jau čīkstēs un sūrosies, par netaisnībām, kurām nekāda pašu rīcība neseko, tad tā arī pie tās sasistās puķu siles sēdēsim
Arī man pienāca ziņa, ka esmu vinnējusi 7 tūkstošus latus, bet tāda pat ziņa bija vairākiem kaimiņiem, bet no naudas nav ne vēsts!
Bakker apkrāptais pircējs.
Es riktīgi uzķēros uz reklāmas āķa. Atnāca nosaluši un beigti stādi. Bakker garantēti uzmetēji.
Patērētāju tiesību aizsardzības centram uzrakstīju sekojošu e-vēstuli:
>> Labdien!
Sakiet, lūdzu, vai pie Jums ir vērsušies patērētāji saistībā ar tādu firmu, kā Bakker (dārzu preču piegāde pa pastu), kas izsludina dažnedažādas vilinošas loterijas ar naudas u.c. balvām, bet, paskatoties atsauksmēs/sūdzībās, ir ļoti daudz neapmierināto: http://www.sudzibas.lv/complaints/bakker-c7843.html ; http://ru.sudzibas.lv/complaints/bakker-holland-c9617.html ;vienkārši arī es esmu saņēmis pa pastu piedāvājumu ar garantēto balvu, bet, ieskatoties citu viedokļos, nesaprotu, kāpēc no gada gadā sūdzas un tomēr šī komercprakse tiek piekopta. >>
Saņēmu arī atbildi:
>> Līdz šim PTAC ir saņemta viena sūdzība par minēto komersantu, lietas ietvaros būtiski pārkāpumi netika konstatēti. Ņemot vērā to, ka komersants nav Latvijā reģistrēts uzņēmums, tad PTAC uzraudzības iestāžu sadarbības sistēmas ietvaros ir sniedzis informāciju Igaunijas kompetentajai iestādei par komersanta īstenoto negodīgo komercpraksi un lūdzis veikt nepieciešamos pasākumus šādas komercprakses izbeigšanai.
Ar cieņu,
Ilze Žunde
Patērētāju tiesību aizsardzības centra
Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas
vecākā konsultante
>>> SECINĀJUMUS IZDARIET PAŠI
Uldis
SANIEMU DIVUS PASUTIJUMUS, ABAS NEKVALITATIVI, STADI IR SABOJUSES, VAI SAKALTUSE, VIENU AIZSUTIJU ATPAKAL, NO SOLITAM DAVANAM NAV PAT SMAKA, BUTU VIZMAZ IELIKUSI PARDOSANA TAS DAVANAS.VISUR IR MELOSANA UN LIELA GRIBESANA NOPELNIT UZ UZKEROSAIEM MULKEM, KURIEM PATIK SKAISTUMS.PASUTITAS VEL DIVAS PAKAS PAT NENIEMSU NO PASTS.ZEL ISZVESTAS NAUDAS VEJA.renata
Nabaga lētticīgie ļautiņi! Es gan visus lielo laimestu piedāvātājus sūtu uzreiz uz turieni, kur šiem ir īstā vieta. Nu jau gandrīz gadu mani neviens netraucē ar saviem krāpnieciskajiem piedāvājumiem.
bezkaunigi meli un krpnieciba, piesedzotiesz ar bakker finansu direkcijas apstiprinjumiem, ka tieisi Tu 100%garantetu balvu ieguvis.Te tik dazi krapnieciski triki, bet gadu garuma tie bija bezgaligi daudz un stadi sanjemtie vienkarshi sapuvushi ko mest araa, jaa pulksteni gan atsuutija, tas gan.Es zen zinaaju ka krapnieki, bet interese cik taalu un ar kaadu izdomu tas buus un visuu esmu piefikseejusi, lai ir ko pasmieties pashai ar draugiem un speciali pildiijaam, lai Jums citiem paraditu.Es ar biju no taam daudzaam, kas neatkariigu ekspertu klaatbutnee un ar Bakker fininspekcijas leemumu biju noskaidrota un lozee izlozeeta kaa 35000 ieguveeju unpeec baker inspekcija paarbaudes un manas atbildes nosutishanas man tika izrakstits Zelta karte kaa vip klientam un 100%garentaats ceks uz 35000, kas atrodas seifaa un 31.01.13 tiks piegadats tieshi uz maajam un vel vajadzeeja izveleties grafiku kadaa tiks izmaksati 35.000 un tad tas balvu fonds un zelta stieni 1000ls vertie un megapakas ...Kur tas viss soliitais ir ????un rezultati jau bubliskoti bija 29.01.13.Ka tas iespejams un vinesti 5 strunti bosh un pasutijuma pakas bezmaksa.Kauns .Un vai iesniegumus policijaa var rakstiit?Jo iedomajos cik pensionari un parasti cilveki savu pedejo naudu iegruuz par to krapniecisko sheemu.Jaa ir teiciens'' bus avis, buus ar cirpeeji''', bet ne tados apmeeros un kur valsts inspekcijas un pateretaju biedribas skatas un policija
piversiet vardiem uzmanibu-musu centralais dators izveleeja un 100% garante.Man ir oti daudz un veel labaak pieraadijumu, kas fikseeti kvalitatiivi, bet ne visiem pieejami, jo tas nes konfidencialu info.Ludzu aizliegt sadas krapnieciskas firmas kas lidzinaas slavenajam piramidas shemam.
Vai cilveki maz vai saprot ko dara, jo vini pieprasa tavus personas kodus datus un bankas konta numuru un vel nodod tavu info tresam personam -tik nezin kadiem nolukiem to izmantos, vai tik pec paris gadiem uz tava varda nebus krediti sanjemti un t.t.t ka to pa krievijas kanaliem rada.
Bakker ir īsta krāpnieku un neliešu firma! Lūdzu neticiet tiem muļķīgajiem laimestu un dāvanu solījumiem! Zinu vecu sievieti 85 gadi, kura ļoti ticēja viņiem, vienmēr laikā sūtīja atbildes vēstules, beigās saņēma vēstuli, ka ir 35000, - laimesta vinnētāja, jo sakrita visi numuri, un pat viņas vārds bija rakstīts pretī šai summai, bet pēc tam nav ne vairs kādas ziņas, ne vēstules, kaut gan solīja sazināties ar viņu. Līdz ar šādiem meliem viņai ir slikti ar veselību tagad, nespēj joprojām saprast kā var būt tik nelietīgi cilvēki???
Bakker :D neviļus radāssmīns manā sejā atceroties kā ome pasūtija tomātu stādus bet atnāca podiņi ar izkaltušu saknīti tajā, bez neviena zaļumiņa:D
Grūti spriest par visu Bakker-Holland organizāciju, taču organizāciju, kas firmu pārstāv Rīgā gan nevar nosaukt par tādu, kas rūpējas par klientu vajadzībām. Kad gaidot gandrīz trīs mēnešus uz pasūtīto sēklu saņemšanu beidzot gribēju uzzināt, kad sūtījums varētu tikt saņemts (drīz jāsāk audzēt stādi), pienāca strupa atbilde, ka ne ātrāk par aprīli (vai domāts sākums vai beigas - netiek paskaidrots). Uz nākošo jautājumu par piegādes termiņu dīvainībām man tika piedāvāta iespēja apskatīties web-lapā, kur esot rakstīts, ka piegādes laiks varot būt līdz pusgadam. Tā kā pasūtījumus veicu pēc kataloga, kur šādi izpildes laiki nav norādīti, uzskatu, ka uzņēmums nodarbojas ar klaju klientu krāpšanu; jo vairāk tāpēc, ka pasūtījumu veicot veidlapā ir iespēja izvēlēties piegādes laiku, kas patiešām izskatās pieņemams.
Pieļauju, ka Latvijā ir godīgākas firmas, kur var iegādāties vajadzīgās sēklas bez stresiem, atpakaļsūtījumiem un stādiem, par kuriem nekad nav zināms - augs vai neaugs (no manas pieredzes vidēji 50 % neaug, bet zemeņu stādi var neaugt par visām 100 %)). Lūdzu, dārzkopji dalieties pieredzē, lai mums nebūtu jāuztur uzņēmumi, kas par mums nerūpējas... Mums nav vajadzīgas dāvanas, bet labā kvalitātē un atbilstošā laikā izpildīti sūtījumi, vēl labāk, ja vajadzīgo varam iegādāties uz vietas un pārliecinoties par kvalitāti pirms veicam maksājumu.
Pievilta kliente