РешеноBabysecret.lv - Slikts serviss
Š.G. 13.aprīlī, izstādē bērnu pasaule iegādājos lielisku gultu zīdainim,bet tā kā manis izvēlētais gultas dekors nebija uz vietas, solījās jau atvest uz 30.04.m drošības pēc sarunajām,ka 4-5.maijā gultu varēšu saņemt uz vietas veikalā, stabu ielām un ka man piezvanīs,kad gulta būs piegādāta. Līdz šim brīdim nevienu zvanu neesmu saņēmusi, pat par to, ka kaut kas kavējas. Zvenīju pati, kaut kāda sieviete atbildēja, ka noskaidrosmkad no noliktavas to gultu uz veikalu atvedīs un tās pašas dienas laikā man piezvanīs (jau nedēļu nezvana). Šodien zvanīju atkal, klausuli nolika un atsūtīja sms krievi valodā,ka pārzvanīšot! Zvanīju uz otru norādīto tel.nr. vīrietis pacēla,runā tikai krieviski,vispār nesaprata par ko ir runa un lika zvanīt tai sievietei,kura neceļ! Ceru,ka vispār mans bērns tiks pie tās gultas,jo nauda ir samaksāta!
Visas problēmas atrisinātas, izrādās,ka gultu neesot bijis iespējams piegādāt uz veikalu,jo piegādātājs bijis saslimis,viss cilvēcīgi saprotams! Veikals man ļoti atvainojās un pat palīdzēja gultu līdz mašīnai aiznest! Kā arī uzdāvināja dāvaniņu meitiņai,plediņu un gultas veļu par kavēšanos! Meitene,kura strādājamkad gultai aizbraucu pakaļ bija ļoti jauka un atsaucīga! Ieteikums vienīgi nākošreiz laicīgi pircejus pabrīdināt par kavēšanos,lai nebūtu lieki pārpratumi.
Добавить комментарий