BabyStore - Krāpšana
Jau gandrīz 2 mēnešus šis internetveikals neatgriež naudu par preci, kuru it kā var pasūtīt, bet kuras reāli veikalā nav. Veikals praktiski nav sazvanāms, uz e-pastu nav konkrētas atbildes. Nožēloju, ka nepainteresējos par šo bodīti pirms iepirkos. Domāju šeit darbiņš būtu bez tabu un Ptac. Pasūtījums 367190.
Labdien! Paldies, esam saņēmuši Jūsu komentāru! Visu situāciju atrisināsim rītdien - mūsu darba laikā. Informāciju nodevām atbildīgajai personai!
No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Комментарии (3)
Rakstiet iesniegumu PTAC un policijai. Ar šādu shēmu (pieņem pasūtījumu, neizpilda un naudu neatgriež, jo pirms gada "nobruka datubāze") šis kantoris nodarbojas ilglaicīgi.
https://www.vp.gov.lv/lv/jaunums/iepirksanas-interneta-izdevigi-vai-bistami
"Gadījumā, ja tomēr ir izkrāpta nauda, jāvēršas ar iesniegumu tuvākajā Valsts policijas iecirknī. Tāpat iesniegumu ir iespējams nosūtīt Valsts policijai arī elektroniski portālā www.latvija.lv, izmantojot e-adresi, vai arī elektroniski ar eParakstu, sūtot uz pasts @ vp.gov.lv. Iesniegumam ir jāpievieno pierādījumi, ja tādi ir, piemēram, sarakstes ar pārdevēju, un informācija par to, uz kādu bankas kontu veikts pārskaitījums. Rakstīt iesniegumu ir nozīme arī tad, ja izkrāptā summa ir neliela, lai no šī krāpnieka neciestu arī citi iedzīvotāji."
Evika Siliņa ir vislabākais, kas ar mūsu valsti varēja notikt. Politikā nav otras tādas grācijas un prāta. Noliecu galvu viņas priekšā. Vispār gribu, lai viņai dzīvē un politikā ļoti veicas.
Identiska situācija arī man.
Vērsīšos policijā un PTAC.
Biju klātienē uz veikalu jautāt, kas par situāciju - man pretī tik iesmej un saka “teorētiski mums ir laiks līdz rītdienas rītam”. Protams, tas “rītdienas rīts” ir pienācis un naudas joprojām nav.