РешеноBaby Store - Slikts serviss, naudas piesavināšanās par neizpildītu pasūtījumu
19.05. Veicu pirkumu babystore interneta veikalā un uzreiz to arī apmaksāju. Atnāca apstiprinājuma e-pasts, 20.05. Vēl viens e-pasts, ka pasūtījums ir nodots apstrādei un norādīts atbildīgais klientu apkalpošanas menedžeris.
Tajā pašā 20.05. Vēl viens e-pasts, ka esot nobrukusi sistēma, pasūtījumu apstrāde var kavēties.
23.05. Atnāca vēl viens info e-pasts, ka prece manam pasūtījumam ir pasūtīta. Šai brīdī drusku wtf? , ko nozīmē pasūtīta, nekādas informācijas par pasūtījuma izpildes termiņu. Sāku zvanīt intetnetveikalam, bet nav iespējams sazvanīt, arī norādīto konsultantu nē.
27.05. Uzrakstīju e-pastu uz kuru par brīnumu tajā pašā dienā saņēmu atbildi - viena no trim precēm neesot pieejama, otra prece arī, bet tai piedāvāja alternatīvu. Atbildēju, lai sūta man vienīgo pieejamo preci un par pārējām divām atgriež naudu (63.98€) . Šo 1 preci caur pakomātu arī saņēmu, jautājot par naudas atgriešanu, atbildēja, ka atgriezīs 14 dienu laikā līdz 10.06. , kas netika izdarīts. Atkārtoti jautājot par naudas atgriešanu, atbilde nav saņemta. Pa telefonu nav iespējams sasniegt.
Pēc sūdzībām redzu, ka neesmu vienīgā, kas vēlas griezties ptac.
Kopumā ļoti slikta komunikācija un serviss, šāda veida komercprakse nav ok, redzot iepriekšējās sūdzības, būtībā šis uzņēmums sistemātiski veic svešu līdzekļu piesavināšanos.
Labdien!
Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru, lai varam pēc iespējas ātrāk atrisināt šo situāciju!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar sveicieniem, BabyStore.lv
Paldies! Visu atrisināsim pirmdien, mūsu darba laikā!
Atbildē uz šo sūdzību solītais tika izpildīts, saņēmu naudas atmaksu par nepiegādātajām precēm.
Добавить комментарий