Baby Store - Slikts serviss, krāpšana
Tika pasūtīts auto krēsliņš. Pēc dažām dienām atsūtīja epastu, ka šis krēsliņš nav pieejams un piedāvāja citus alternatīvus. No tiem atteicos un nopirku vēlamo krēsliņu citā veikalā.
Lūdzu, lai atgriež jau samaksāto naudu.
Komunikācija nekāda, tikai atnāca paziņojums, ka pasūtījums anulēts, kur arī norādīts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Nevis darba dienu, bet dienu.
Pat ja tās būtu darba dienas, nu jau ir pagājušas trīs nedēļas un nauda nav atgriezta.
Sazvanīt nav iespējams, atbild automātiskais atbildētājs un liek ierunāt ziņojumu.
Uz epastiem atbildes ir sekojošas:uz pirmo epastu, kas nosūtīts 16 dienas pēc pasūtījuma anulēšanas: Paldies par informāciju, precizēsim
Uz otro epastu, kas nosūtīts atbildot uz šo epastu: Labdien!esnodošu informāciju grāmatvedei
Ļoti slikta komunikācija, ļoti slikts serviss, ļoti slikts personāls un gan jau arī vadība. neiesaku šo veikalu nevienam, ir daudz citu veikalu.
Labdien! Paldies par Jūsu komentāru! Mēs atrisinām visas situācijas, kā arī atgriežam visu klientu naudu. Lai varētu pēc iespējas ātrāk šo atrisināt - lūdzu komentārā pievienojiet savu pasūtījuma numuru. Paldies.
Комментарии (4)
Nepērciet šajā interneta veikalā neko. Par šo problēmu tika runāts bez tabu raidījumā.
Nepērciet šeit neko, ja negribat mēnešiem gaidīt naudu atpakaļ.
Beztabu: https://beztabu.tv3.lv/nejedzibas/babystore-neatgriez-naudu-par-anuletiem-pasutijumiem-vai-notiek-krapnieciba/
#350596
Tīri zināšanai - uz epastu vairs neatbild, saziņa nav iespējama. Pirmdien tiks rakstīts iesniegums PTAC un Policijā.