www.sudzibas.lv Baby Store Slikts serviss, komunikācija nav, prece nav piegādāta

Baby Store - Slikts serviss, komunikācija nav, prece nav piegādāta

Pasūtīju bērnu sedziņu komplektā ar spilvenu 26.11.2024. Un atnāca e-pasts, ka sedziņa nav pieejama, lai izvēlos citu, ko arī izdarīju un arī summa nemainījās, manai izvēlētajai.
02.12.2024. Tika minēts, ka preces tiks piegādāta 2 nedēļu laikā, lai arī veikala mājaslapā ir minēts, ka piegāde notiek 3 d. D. Laikā. 05.12.2024. Tikai veikta iegāde sedziņas un spilvena, bet līdz šim brīdim 09.01.2025. Nav saņemta.
19.12.2024. Tik rakstīts e-pasts vaicājot, kad pienāks, bet atbilde konkrēta netik atsūtīta.
Atkārtoti 07.01.2025 esmu rakstījusi par to, ka preci neesmu saņēmusi un lūdzu atgriezt manu naudu uz šo nav bijusi pilnībā nekāda atbilde. Un nav bijis iespējams arī sazvanīt. Šajā brīdī vēlos tikai un vienīgi manu naudu atpakaļ pēc iespējas ātrāk, ņemot vērā, ka ir šāda situācija un nevēlos gaidīt nekādas 14 dienas atmaksai, ja nekas nemainīsies, tad būs jāgriežas attiecīgi citās instancēs, ņemot vērā to, ka šāda līdzīga situācija jau ir bijus citam ģimenes loceklim šajā internetveikalā.

15 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Babystore.lv Ответ от представителя 52 мин назад

Labdien!
Lūgums pievienot pasūtījuma numuru, lai varam atrisināt radušos situāciju!
Paldies!

S

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы