Baby Store - Slikts serviss, komunikācija nav, prece nav piegādāta
Pasūtīju bērnu sedziņu komplektā ar spilvenu 26.11.2024. Un atnāca e-pasts, ka sedziņa nav pieejama, lai izvēlos citu, ko arī izdarīju un arī summa nemainījās, manai izvēlētajai.
02.12.2024. Tika minēts, ka preces tiks piegādāta 2 nedēļu laikā, lai arī veikala mājaslapā ir minēts, ka piegāde notiek 3 d. D. Laikā. 05.12.2024. Tikai veikta iegāde sedziņas un spilvena, bet līdz šim brīdim 09.01.2025. Nav saņemta.
19.12.2024. Tik rakstīts e-pasts vaicājot, kad pienāks, bet atbilde konkrēta netik atsūtīta.
Atkārtoti 07.01.2025 esmu rakstījusi par to, ka preci neesmu saņēmusi un lūdzu atgriezt manu naudu uz šo nav bijusi pilnībā nekāda atbilde. Un nav bijis iespējams arī sazvanīt. Šajā brīdī vēlos tikai un vienīgi manu naudu atpakaļ pēc iespējas ātrāk, ņemot vērā, ka ir šāda situācija un nevēlos gaidīt nekādas 14 dienas atmaksai, ja nekas nemainīsies, tad būs jāgriežas attiecīgi citās instancēs, ņemot vērā to, ka šāda līdzīga situācija jau ir bijus citam ģimenes loceklim šajā internetveikalā.
Labdien!
Lūgums pievienot pasūtījuma numuru, lai varam atrisināt radušos situāciju!
Paldies!
Добавить комментарий