РешеноBaby Store - Slikts serviss
Pieredze ar šo uzņēmumu nepatīkama.
Pasūtīju lelli meitai dzimšanas dienā jau laicīgi - 2. Maijā, arī lego konstruktoru.
Gaidu ziņu par piegādes statusu, nav nekādas. Sazinājos, izrādās šīs preces nav uz vietas, esot pasūtīta, tiekot gaidīta.
Iet laiks, joprojām nekādas ziņas, sazinoties, Saka ka nu jau tūliņ būs klāt.
Paiet vēl laiks, jau meitai dzimšanas diena garām, dāvana nav atnākusi. Sazinoties atkāroti, Saka, ka atzvanīs. Jā, atzvana, bet izrādās, ka konstruktora kā tāda vispār nav (par ko iepriekš neminēja ne vārda) un lelle būšot.
Pēc dažām dienām zvana, lelle esot atnākusi, bet atkal situācija - ne mans izvēlētai lelles garums.
Sanāk, gaidīju mēnesi, un man vēl piedāvā ko citu. Atteicos, jo tā nav mana izvēlētā prece. Konsultante izklausījas ļoti neapmierināta par manu atteikumu.. Atvainošanos arī nesagaidīju par radušos situāciju, kas manuprāt, būtu tikai korekti no uzņēmuma pārstāvja puses.
Saņēmu atteikuma e-pastu 6. Jūnijā, ka nauda tiks atgriezta 14 darba dienu laikā. Bet nu jau ir mēnesis garām (12. Jūlijs) un nauda vēl nav atgriezta.
Uzrakstīju e-pastu, nekādas saziņas ar mani.
Zvani uz kuru numuru gribi, nevienu nevar sazvanīt.
Esmu ļoti vīlies šī internetveikala darbības principā. Ja neinteresējies pats, neviens ar tevi nesazinās.
Neiesaku nevienam un pats arī vairāk neiepirkšos.
Labdien, Kristap! Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru, lai varam šo situāciju pēc iespējas ātrāk atrisināt. Paldies!
Labdien! Liels Jums paldies! Naudu Jums atgriezīsim! No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Добавить комментарий