Baby Store - Serviss

Ir tāda sajūta, kā sūdzības.lv ir konkurentu lojalitātes mājas lapa. Kāpēc nekāda informācija netiek pārbaudīda?! Mēs, babystore.lv kolektīvs strādājam dienās un naktīs lai sniegtu vislabāku servisu ko vien spējam, nevienu reizi ne ar vienu pasūtījumu nepaturējam naudu kāmēr prece nebija avesta, NEKAD!!! ja ir brāķi vai defekti mēs vienmēr nākam pretī, atgriežam naudu, viss ko vien iespējams daram klienta labā lai pēc tam lasīt tādas atsauksmes!! Tā ir negodīga konkurence vai vnk kas tad? Vai Jūs lūdzu, kaut 1 reāls ( ja tiešam reāls) neapmierināts klients atstātu savu tālr.numuru, kam tiešam netika nauduņa atgriezta, ja pakalpojums netika izpildīts? Vai kaut viens no Jums, kad mēs zvanam 100 reizēs dienā un jus neceļat klausuli vai jums ir izslēgts tālrunis, un jūs pasūtījat ratus pat 800 latiem, un mēs priekš jums atvedam domā par mums?? Kur mums sūdzēties? Kur mums rakstīt? Tādas situācijas katru dienu ar mums notiekas! Un mēs tik un tā vienmēr esam laipni jebkurā atteikumā! Ja mēs neceļam klausuli (kāds no operatoriem), mēs fiziski runājam pa otro tālruni, vai esam kopā ar klientu, liekam ratus kopā! Tiešam negodīgi...

Комментарии (8)

Z Zane 04.05.2011

Diemžēl šī lapa izceļas ar to, ka netiek pārbaudītas sūdzības... palasiet cik šeit sūdzības par pašu lapu sūdzības.lv skumji, bet fakts.
Katrs var rakstīt ko vēlas, ka melns ir balts un otrādi.

D Daniels 04.05.2011

Ar nožēlu pilnība piekrītu, gan raksta autoram, gan komentāram. Būtība ir tāda, kad šī ir savu veida dzeltenas preses informatīva lapa, kura lien visi kam ne pagadās, raksta par visu, par ko nav slinkums, bet reāla prakse, šeit ir labi ja 30-40% no visam sudzībam atbilst patiesībai. Doto informāciju, lapas īpašnieki un to moderatori praktiski nepārbauda, tas nav viņu kompetence, jo neviens par to nemaksā!

A Andris 05.05.2011

Diemžēl ir arī daudz tādu nomelnojošu komentāru ar izpaustu personīgo informāciju par kuru varētu arī tiesāties. Palasot atsaukmes par dažādām firmām skumji, ka nepārbauda to patiesumu.

G gena 05.05.2011

ieteikums babystore - uzlabojiet komunikāciju ar klientiem - atzvaniet, ja esat solījuši.

Reāli kaitina, ka sola atzvanīt, bet pazūd ar galiem. Pāris lietas nopirkām citur, jo no Jums nesagaidījām zvanu vairākas nedēļas.

par naudu nezinu, nekad nemaksāju avansus i-neta veikaliem, tā ka ar to viss ok.

M Mārtiņš 30.06.2011

Lūdzu Jums tālr. numurs: 20012973. Saskāros ar tiešām zemas kvalitātes klientu apkalpošanas servisu. 16.06. Apmaksāju avansā rēķinu, bet vairāku nedēļu laikā veikals pat neuzskata par vajadzīgu painformēt, ka preces viņiem patiesībā nav. 22.06. saņēmu zvanu no veikala, ka prece it kā tūlīt tikšot izsūtīta. Gaidīju nedēļu, līdz pats zvanīju uz veikalu, lai uzzinātu, ka preci nesaņemšu, jo veikalā tās neesot! Uz jautājumu, kādēļ mani par to neviens neinformēja jau pirmdien, uzreiz pēc brīvdienām, saņēmu atbildi, ka "taisījāmies jums zvanīt"! Ja gribot, varot piemaksāt Ls 5 un saņemt dārgāku preci. Izteicu priekšlikumu, lai veikals kompensē man radītās neērtības un atsūta dārgāko preci bez piemaksas (pasūtījumā tā nebija vienīgā prece), saņēmu atteikumu. Nu, jāsaka Jums, cien. Babystore, ka klientu apkalpošana un lojalitātes mārketings noteikti nav Jūsu stiprā puse! Visādi var gadīties, taču jāmāk normāli komunicēt ar klientu, kas JUMS maksā naudu! Tiešām nepatīkama attieksme un nemākulīga pieeja problēmu risināšanā! PADIES JUMS PAR TO! neiesaku nevienam iepirkties šajā veikalā.

B Babystore.lv Ответ от представителя 01.07.2011

Cien. Martiņš! Mēs ļoti cienam Jūs kā klientu, bet arī nepiekrītam Jūsu tik negatīvai atsauksmei! Rēķins Jums biija izstādīts un izsūtīts 31.05.2011 (precīte pasūtīta 31.05.2011 vēlu vakara) - toreiz mēs ar Jums sarunājam Jūsu pasūtītas preces rezervāciju un piegādes nosācījumus. Jūs pasūtijat pie mums 2 precītes - 1 no tām mums tiešam nebija uz vietas, par ko Jums bija paziņots uzreiz. tika piedāvāta alternātīva — lētāka uz pusi, kurai Jūs piekrītat! Tad rēķins tika ignorēts (Jūs nemaksājat to 2 nedēļas) un tad 15.06 Jūs mums jautājat vai pasūtījums ir spēkā, uz ko mēs pozitīvi atbildējam un atkal gaidījam samaksu lai sūtīt precītes Jums. Samaksājot rēķinu Jūs nekorekti uzrādījat rēķina numuru, pēc kā mūsu sistēma arī atlasa samaksātus sūtijumus, gatavus sūtīšanai. Arī mēs 22.06 manuāli pārbaudot visus ienākošus maksājumus atrādam Jūsu samaksāto rēķinu un uzreiz sazinājamies ar Jums, diemžēl pirmssvētku dienā mēs jau nespējam pārbaudīt preces esamību, cerējot kā būs kātība un mēs spēsim piedavāt tieši to produkto ko jūs pasūtījat. Pirmdien, pēc Svētkiem izradījas, ka tā precīte vairs neesot mūsu noliktavā un mēs tīri cilvēciski meklējam risinājumu. Pa pastu sūtījums LR territorijā iet 3-5 darba dienās, toties ja mēs izsūtītu precīti Pirmdien, jūms bija tās jāsaņiem nedēļas laikā, 3 dienas mēs zvanījam visos veikalos ar ko mēs strādājam lai tikai atrastu risinājumu, bijam gatavi sūtīt ne ar parasto, bet ekspresspastu (kas parasti ir 2 reiz dargāks — uz mūsu rēķina) lai tikai jūs saņemtu laicīgi sūtījumu. Jūs piezvanījat pirmais, kaut mēs tiešam piezvanītu Jums paši, tajā brīdi mēs piedavājam Jums tas, kas bija mums pieejams, tās produkts ir tiešam bija dargāks par 5 Ls, arī savadāks (ar uzlabotām funkcijām), kā arī mēs piedavājam Jums izvēlēties kādu citu līdzīgu produktu, uz ko Jūs ļoti negatīvi atbildējat un mēs piedavājām atgriezt Jums samaksāto naudiņu. Mums, e-veikaliem, diemžēl kādreiz ir pavisam neliels uzcenojums, un tikai tādēļ mēs fiziski nevaram piedavāt vēl papildus atlaides, kaut labprāt to izdarītu. Naudu atgriežam tanī pašā dienā.
Ir jāpiebilst, ka ja Jūs precīzi noradītu rēķina numuru, mūsu sistēma automatiski atlasītu Jūsu pasūtījumu un mēs to nosūtītu tanī pašā dienā. Mēs diemžēl nevaram tik ilgi turēt neapmaksātas preces priekš klientiem, ir sapratīgi termiņi tam. Mums arī ir ļoti daudz atteikumu pēc pasūtīšanas, un ja klients laicīgi nesamaksā rēķinu mēs diemžēl fiziski nespējam zvanīt katru dienu lai sekotu līdzi, jo klienti to nevēlas. Nekas netika izdarīts ļāunpratīgi Jūsu gadījumā, ļoti žēl, ka Jums ir tāda pieredze ar mums. Atvainojamies par sagādātam neērtībām!

S skeptiķe 30.01.2014

zvanu 6 reizes un neceļ nevien no 5 numuriem

L Lepnā Lavīze 22.03.2015

Pērkot internetā, darbinieki ir dažādi - ir tādi, kas sazinās un ir ļoti pretīmnākoši, ir tādi, kas uz e-pastu atbild labi ja pēc 3 dienām, sazvanīt tiešām nereāli, labi ja pēc 10 zvana paceļ. Bet veikala Stabu ielā darbinieki (tie, kas strādāja šo pirmdien) ir vispār ārpus katras kritikas. Mazākajam bērnam meklēju kombinezonu, tagad ziemas apģērbiem labas atlaides. Kombinezoni bija, ar uzrakstu, , atlaide", bet cena nebija nevienam klāt, ne ar, ne bez atlaides. Kad piegāju pie pārdevēja, tad miegaina meitene ļoti slinki paskatījās datorā (tā, , atlaide" tāda kā Huppas veikalā bija sezonas sākumā bez visām atlaidēm). Kastē Lennes cimdi, nevienam ne cena klāt, nekā. Pircēji iegāja un izgāja, pārdevēji klačojās un pat nepacēla pakaļu, lai kādam pienāktu klāt. Arī mēs aizgājām, nepaslinkojām un aizgājām līdz Pulkveža Brieža ielai, tur Huppas veikalā ļoti laipnas sievietes, visu paskaidroja, parādīja, un aizgājām ar pirkumu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы