РешеноBaby Store - Saistību neizpilde, neatgriež naudu
21.07.2024. Pasūtīju preci “babystore” e-veikalā un uzreiz apmaksāju pirkumu saskaņā ar rēķinu nr. Bs-392409 par pasūtījumu #345456. 22.07.2024. Saņēmu epastu, ka manis izvēlētā prece nav noliktavā. Pēc kā, es nosūtīju epastā iesniegumu par atteikšanos no pirkuma un lūgumu atmaksāt sūtījuma summu uz bankas kontu. Pēc papildus saziņas ar e-veikalu, 24.07.2024. Saņēmu e-paziņojumu ar apstiprinājumu, ka pirkums tiek anulēts, un solījumu, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Ņemot vērā, ka pārdevēja saistības netika izpildītas, rakstīju vairākas ziņas e-pastā, uz kurām netika atbildēts, telefona līnija uzņēmumam praktiski nestrādā, naudas atmaksa vēljorpojām nav veikta. Ceru, ka Sia “Babystore” var nodrošināt patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas ievērošanu un izpildīt savas saistības.
Labdien! Liels paldies par Jūsu komentāru! Esam nodevuši visu informāciju grāmatvedībai un atmaksa tiks veikta šīs nedēļās laikā! No sirds atvainojamies par sagādātājām neērtībām.
Lai naudas atmaksa notiktu ātrāk, lūdzu atsūtiet mums Jūsu bankas rekvizītus. Redzam, ka maksājums tika veikts ar maksājuma karti tiešsaistē, ātrāka atmaksa būs uz Jūsu bankas kontu. Epastu ar savu pasūtījuma numuru, atgriešanas summu un bankas kontu, lūdzu atsūtiet uz [email protected]
Problēma atrisināta, nauda tika ieskaitīta kontā! Paldies!
Комментарии (3)
Pārāk daudz cilvēkiem ir jaatgriež,netiek galā.
Pilnīgi mana situācija. Pasūtījumu veicu 22.08.2024. Pēc kā sekoja paziņojums, ka prece ir izpārdota. Pēc lūguma, lai atgriež naudu - klusums. Viennozīmīgi tā ir krāpniecība.
Labdien! Lūdzu norādiet pasūtījuma numuru. Paldies!