Baby Store - Preces nav un naudas atpakaļ arī nav
Divus mēnešu gaidīju pasūtījumu, uzrakstīju sūdzību pēc kuras solīja, ka prece tikšos piegādāta nedēļas laikā, beigās saņemu vēstuli ka mans pasūtījums anulēts un es saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laika, pagājušās 20 dienas, naudas nav! Nekad vairs tur neiepirkšos. Protams, sazvanīt viņus nav iespējams. Diez kur vēl vērsties lai šo krāpnieku veikalu slēgtu!
Labdien!
Liels paldies, esam Jūsu komentāru saņēmuši! Atmaksu uz Jūsu kontu veiksim! No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
👉 Šobrīd esam saskārušies ar sistēmas traucējiem un katru darījumu atgriežam manuāli. Cenšamies darīt visu, lai šo sistēmu atjaunotu.
Mūsu interesēs tiešām nav paturēt klientu naudu, tikai šobrīd atgriešana paņem nedaudz ilgāku laiku kā ierasts.
Ceram uz Jūsu sapratni!🌸
👉Cienījamie klienti,
Paldies, ka izvēlējāties mūsu internetveikalu. Mēs augstu vērtējam jūsu uzticību un vēlamies sniegt jums vislabāko iepirkšanās pieredzi. Tomēr mēs saprotam, ka pēdējā laikā dažiem no jums ir bijuši uztraukumi par naudas atgriešanas procesu.
🚀 Vēlamies jūs informēt, ka mūsu uzņēmums veic aktīvus pasākumus, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un paātrinātu naudas atgriešanu. Diemžēl sistēmas traucējumu dēļ radās naudas atgriešanas rinda, kuru patreiz aktīvi kārtojam. Lai arī likumdošana nenosaka konkrētu termiņu naudas atgriešanai gadījumos, kas nav saistīti ar brāķētu preci, mēs cenšamies šo procesu veikt pēc iespējas ātrāk. Tomēr dažkārt var rasties aizkavēšanās līdz pat trim nedēļām.
🙏 Mēs saprotam, ka šādas situācijas var radīt neērtības, un atvainojamies par iespējamo traucējumu. Vēlamies jūs mierināt, ka jūsu nauda noteikti tiks atgriezta. Mūsu prioritāte ir apmierināti klienti, tādēļ mēs nepārtraukti strādājam pie uzlabojumiem, lai šādas situācijas nākotnē neatkārtotos. Šobrīd mums ir nepieciešams jūsu atbalsts un sapratne, lai veiksmīgi tiktu galā ar esošajām problēmām un nevienu nepieviltu. Tāpēc lūgums arī informēt sabiedrību, ja jūsu nauda tiek atgriezta, lai neradītu melīgu iespaidu, ka mēs apzināti maldinām savus pircējus.
💌 Papildus gaidām jūsu ieteikumus e-pastā: [email protected] vai uzreiz mūsu mājaslapā: https://www.babystore.lv/lv/feedback.
🎉 Mēs arī esam stiprinājuši mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai nodrošinātu ātrāku un efektīvāku palīdzību jebkuru jautājumu gadījumā. Ja jums ir jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, un mēs priecāsimies palīdzēt.
🙏 Mēs pateicamies par jūsu pacietību un sapratni šajā pārejas periodā. Jūsu uzticība mums ir ļoti svarīga, un mēs esam apņēmušies nodrošināt, lai iepirkšanās mūsu internetveikalā būtu vienmērīga un patīkama pieredze.
Ar cieņu,
Babystore komanda🤍
Комментарии (1)
Es ietu uz vietas ar viņiem runāt, lai darbinieks zvana priekšniekam. Ja tie atsakās, tad uz PTAC.