www.sudzibas.lv Baby Store Neatgriež naudu par anulētu pirkumi

Baby Store - Neatgriež naudu par anulētu pirkumi

Veicu vairākus pirkumus interneta veikalā babystore.lv, apmaksāju. Lai gan interneta veikalā preces uzrādījās kā pieejamas, pēc pāris dienām saņēmu zvanu, ka tomēr preces nav. Pasūtījumi tika anulēti, naudas atmaksa solīta 14dienās. Šodien ir 26.diena, naudu neesmu saņēmusi. Uzņēmums vairākkārt sola naudu atgriezt, bet solījumu nepilda.

30.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Babystore.lv Ответ от представителя 30.07.2024

Labdien! Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru!

Paldies!

👉Cienījamie klienti,

Paldies, ka izvēlējāties mūsu internetveikalu. Mēs augstu vērtējam jūsu uzticību un vēlamies sniegt jums vislabāko iepirkšanās pieredzi. Tomēr mēs saprotam, ka pēdējā laikā dažiem no jums ir bijuši uztraukumi par naudas atgriešanas procesu.

🚀 Vēlamies jūs informēt, ka mūsu uzņēmums veic aktīvus pasākumus, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un paātrinātu naudas atgriešanu. Diemžēl sistēmas traucējumu dēļ radās naudas atgriešanas rinda, kuru patreiz aktīvi kārtojam. Lai arī likumdošana nenosaka konkrētu termiņu naudas atgriešanai gadījumos, kas nav saistīti ar brāķētu preci, mēs cenšamies šo procesu veikt pēc iespējas ātrāk. Tomēr dažkārt var rasties aizkavēšanās līdz pat trim nedēļām.

🙏 Mēs saprotam, ka šādas situācijas var radīt neērtības, un atvainojamies par iespējamo traucējumu. Vēlamies jūs mierināt, ka jūsu nauda noteikti tiks atgriezta. Mūsu prioritāte ir apmierināti klienti, tādēļ mēs nepārtraukti strādājam pie uzlabojumiem, lai šādas situācijas nākotnē neatkārtotos. Šobrīd mums ir nepieciešams jūsu atbalsts un sapratne, lai veiksmīgi tiktu galā ar esošajām problēmām un nevienu nepieviltu. Tāpēc lūgums arī informēt sabiedrību, ja jūsu nauda tiek atgriezta, lai neradītu melīgu iespaidu, ka mēs apzināti maldinām savus pircējus.

💌 Papildus gaidām jūsu ieteikumus e-pastā: [email protected] vai uzreiz mūsu mājaslapā: https://www.babystore.lv/lv/feedback.

🎉 Mēs arī esam stiprinājuši mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai nodrošinātu ātrāku un efektīvāku palīdzību jebkuru jautājumu gadījumā. Ja jums ir jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, un mēs priecāsimies palīdzēt.

🙏 Mēs pateicamies par jūsu pacietību un sapratni šajā pārejas periodā. Jūsu uzticība mums ir ļoti svarīga, un mēs esam apņēmušies nodrošināt, lai iepirkšanās mūsu internetveikalā būtu vienmērīga un patīkama pieredze.

Ar cieņu,
Babystore komanda🤍

Дополнено Evija Cuplaka 01.08.2024

Labdien!

Šobrīd esmu saņēmusi naudas atmaksu par
Pasūtījumu nr. 342987 - 166.46 EUR.

Joprojām gaidu:
Atmaksu par Pasūtījumu nr. 342925 - 54.11 EUR
Atmaksu par daļēji izpildītu pasūtījumu nr. 342928, no kura netika piegādātas 2 preces 43,53 EUR vērtībā.

Ответ от Babystore.lv Ответ от представителя 05.08.2024

Liels paldies! Informācija ir saņemta un viss nodots atbildīgajai personai!
Naudas atmaksa par iztrūkstošajām precēm tiks veikta!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы