РешеноBaby Store - Naudas neatgriezšana
19.06.2024. Veicu pasūtījumu, par kuru samaksa tika veikta uzreiz. 25.06.2024. Saņēmu no internetveikala ziņu, ka pasūtītā manta nav pieejama un var piedāvāt alternatīvu, kas mani neinteresēja, lūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu. Tika atsūtīts informatīvs e-pasts, ka pasūtījums ir anulēts, un naudas atmaksa tiks veikta 14 dienu laikā.
Pēc 14 dienām uzrakstīju e-pastu darbiniecei ar kuru sazinājos par pasūtījumu - solīja, ka 3 dienu laikā būs nauda manā kontā.
Bet tas nav noticis. Līdz šodienai, 17.07.24. nauda nav atgriezta. Diemžēl pirms tam neapskatījos šo vietni, jo likās, ka veikals ir cienījams un šim nav nepieciešama pārbaude. Diemžēl kļūdījos. Noteikti savu pieredzi izplatīšu tālāk caur sociālajiem tīkliem, kā arī vērsīšos attiecīgajās tiesībiestādēs, jo principā esmu apzagta.
Labdien!
Liels paldies par Jūsu komentāru. Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru, lai varam šo pēc iespējas ātrāk atrisināt!
No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Nauda tika atgriezta. Žēl, ka tam vajadzēja šo ierakstu.
Комментарии (2)
Labdien! Tieši šāda paša problēma ar šo iestādi.
Man arī tas pats!