Baby Store - Krāpšana, slikts serviss, ignorēšana
Pasūtījuma nr #35527 summa 17.46. 22. Novemrī pasūtiju preces Ziemassvētku dāvanām. Uzreiz samaksaju, atnāca apstiprinājums. Vēl atri atnāca e-pasts ka pasūtījums nosūtīts komplektēšanai un viss, klusums. 27. Novembrī es sāku domat, dīvaini ka nav informacijas, nekas nenotiek. Uzraktiju uz epastu, watsapa, klusums, zvanu, neviens neatbild. Vīrs piedavaj uzzvanit no viņa telefona numura, neviens neatbildēja, un opa uz vīra nr parzvanija. Uz manu ne. Labi, sarunas laikā darbiniece uzzināja pasūtījuma nr, 1 min bija klusums, beigās viņa man pateica ka redz pasūtījumu, viss kārtībā, pasūtījums būs izsūtīts pirmdien un otrdien būs jau piegādāts. Pirmdien gaidu apstiprinājumu, ziņu ka pasūtījums ir izsūtīts, bet man uz epastu atnāk ziņā ka nav 1 prece un piedāvā citus variantus. Bet man liekas ka tas jau nav normāli, ka 1 darbinieks teica ka viss ir, vet beigās sanāk ka prece nav pieejama, vēl palasīju atsauksmes, ka tā notiek un beigās, nekas, ko piedāvā arī nav noliktava, es atbildēju ka gribu atcelt pasūtījumu un dabūt atmaksu. Un saņēmu epastu ka tikai man speciālais piedāvājums, ja piekritišu bus dāvanu karte 20 eiro vērtībā. Bet man nevajag. Es vairs negribu neko pasūtīt, gribu dabūt atpakaļ naudas. Arī vieniem atbildēju, ka gribu atmaksu, kad būs? Un viss, vairs uz epastu nav atbildes, zvanu un nr no e-pasta, arī klusums.
Labdien! Paldies par komentāru - esam to saņēmuši. Visa informācija nodota atbildīgajai personai. Mūsu veikala politika paredz naudas atmaksu veikt 14 dienu laikā pēc pasūtījuma atcelšanas.
Atsūtiet lūdzu savus bankas rekvizītus uz [email protected], lai to izdarītu ātrāk.
Paldies.
Savus rekvizītus atsūtīju uz jūsu epastu 03.12 laiks 11.11, var būt, tā būs vēl ātrāk?
Добавить комментарий