www.sudzibas.lv Baby Store Krāpšana, naudas neatgriešana, pircēja tiesību pārkāpums

Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana, pircēja tiesību pārkāpums

2024. gada 25. septembrī interneta veikalā tika veikts pasūtījums #350589, kurā bija 2 pāri gumijas zābaku. 27. septembrī viens zābaku pāris tika atgriezts veikalā Prūšu ielā 4, kurā šis pasūtījums arī tika saņemts, un tika aizpildīts “paziņojums par atteikumu”. Balstoties uz iesniegumā norādīto informāciju un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta 5. un 6. punktu, nauda par preci pasūtītāja kontā tiek atgriezta ne vēlāk kā 14 dienu laikā no “paziņojuma par atteikumu” un preces saņemšanas, proti, 10.oktobris bija pēdējā termiņa diena, kad uzņēmumam bija jāieskaita nauda manā bankas kontā.

15. oktobrī pl 9:58 un 10:06 zvanīju uz info tālruni +37122110263, lai noskaidrotu kādēļ līdz šai dienai vēl nav saņemta nauda par atgriezto preci un netiek ievērotas patērētāja tiesības. Man neizdevās sazvanīt uzņēmumu, bet pl 11:13, atzvanot uz neatbildētu zvanu no tel.nr. +37120380353, sazvanīju "BBS Lead", SIA pārstāvi. Saruna ar uzņēmuma darbinieci izvērsās pavisam nelāga, es pat nevarēju iedomāties, ka piesātinātas tirgus konkurences apstākļos ir iespējama tik nelaipna un neprofesionāla klientu apkalpošana. Nosaucot pasūtījuma numuru klausulē uz kādām 15 sekundēm iestājās pilnīgs klusums, es jautāju vai mani kāds dzird? Uz ko saņēmu atbildi, ka dzird un atkal klusums. Es jautāju, kad varu saņemt naudu par atgriezto preci, no darbinieces tika saņemta atbilde, ka šim pasūtījumam nav pieteikta preces/naudas atgriešana. Centos noskaidrot, kādēļ nav informācijas par atteikumu, uz ko saņēmu atbildi, ka viņa to nezinot. Atkārtoti norādīju, ka pieteikums tika aizpildīts 27.09. un ir pagājušas vairāk nekā 14 dienas un es vēlētos saņemt savu naudu. Darbiniece man norādīja, ka man nav tiesības izteikt pretenziju. Nopietni?!? Man kā klientam nav tiesību izteikt pretenziju, ja tiek pakrāptas manas patērētāja tiesības un uzņēmums neievēro noteiktos termiņus. Man ir tiesības izteikt gan rakstisku, gan mutisku pretenziju ikvienam ar ko man kā klientam ir darījuma attiecības.

Kad norādīju, ka man ir tiesības izteikt pretenziju, saņēmu nākamo pērli – man vispār ir jābūt priecīgai, ka varu atnest preci uz veikalu, nevis braukt uz noliktavu un nodot tur. Saskaņā ar uzņēmuma mājas lapā norādīto, es preci varu atgriezt jebkurā veikalā (kā jau jebkurā mazumtirdzniecības veikalā, kuri arī piedāvā iepirkšanos internetā) un tā nav ekstra par kuru man jāapteicas šai darbiniecei.

Pretenzija veikalam tikai nosūtīta, saņēmu atbildi, ka 14 dienu laikā tiks atgriezta nauda. Pēc 14.dienām atkal e-pastā sazinos ar šo veikalu, ka nauda nav atgriezta. Saņemu atbildi, ka kvalitātes kontroles nodaļa noskaidros un sazināsies ar mani. Tā arī neviens vairs nav sazinājies. Veikalu pa norādītajiem tālruņiem sazvanīt nav iespējams.

Noteikti neiesaku šo veikalu, kur veikt pirkumus. Rakstīšu sūdzību PTAC, lai papurina šito kantori!

27.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы