РешеноBaby Store - Krāpšana, Naudas neatgriešana
28 oktobrī es iesniedzu naudas atgriešanas pieprasījumu par 4MOM šūpuļkrēslu, kuru atgriezu veikalā, kas atrodas Pulkveža Brieža ielā 43. Personāls mani apliecināja, ka oficiālu atbildi uz manu pieprasījumu saņemšu e-pastā 14 darba dienu laikā. Tomēr ir pagājušas sešas nedēļas, un no veikala joprojām neesmu saņēmis nekādu informāciju. Pirms vairākām dienām nosūtīju atgādinājuma e-pastu par pasūtījuma (352420) statusu, taču līdz šim neesmu saņēmis nekādu atbildi.
Papildus tam, dažas nedēļas iepriekš (14.10.2024) man bija vēl viens pasūtījums (#352072), kurā pasūtītais preces vienkārši nebija noliktavā. Veikala pārstāvis sazinājās ar mani un lūdza manas bankas rekvizītus, lai atgrieztu naudu. Tomēr līdz šim brīdim nauda joprojām nav pārskaitīta uz manu kontu. Kad pirms pāris nedēļām nosūtīju viņiem e-pastu, viņi atbildēja tikai: "Precizēsim," un kopš tā laika valda pilnīgs klusums.
Labdien!
Lūdzu atsūtiet mums ziņu uz epastu [email protected] ar Jūsu bankas konta numuru + situācijas aprakstu ar pasūtījuma numuru, lai pēc iespējas ātrāk visu atrisinātu.
Atvainojamies par radušos situāciju!
Tikai vakar, pēc tam, kad biju jau zaudējis visas cerības, beidzot saņēmu savu naudu par šūpuļkrēslu. Šodien es arī saņēmu vēstuli ar piedāvājumu saņemt 10% atlaidi jebkurai precei. Tiešām ļoti dāsni, ņemot vērā gandrīz 5 mēnešus ilgo gaidīšanu, bet nē, paldies! Es nekad vairs neko nepirkšu šajā veikalā.
Комментарии (1)
Līdz pat šai dienai es joprojām neesmu saņēmis nekādu atbildi par savu pasūtījumu 352420, tikai solījumus to pārbaudīt.