РешеноBaby Store - Krāpšana
Īstā cilvēku krāpniecība, ignorē savus klientus, vienaldzība, neatgriež naudu. Pasūtīju maijā bērnu ritentiņu, gaidīju 2 nedēļu un pēc manas e-pasta vēstules izrādas ka prece izpārdota, veca kolekcija, bet websaite it ka pieejamas. Es protams pateicu lai manu pasūtījumu atcel. Jūnijā saņemu vēstuli ka mans pasūtījums atcelts un es saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laika, uz vēstulēm neatbild, naudas nav! Mans pasūtījuma nr. #339082
Labdien, Kristīne!
Liels paldies par Jūsu komentāru, esam to saņēmuši. No sirdas atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Visu nepieciešamo informāciju esam nosūtījuši grāmatvedībai uz naudas atmaksu! Nauda tiks atgriezta mūsu darba laikā, pirmdien!
👉Cienījamie klienti,
Paldies, ka izvēlējāties mūsu internetveikalu. Mēs augstu vērtējam jūsu uzticību un vēlamies sniegt jums vislabāko iepirkšanās pieredzi. Tomēr mēs saprotam, ka pēdējā laikā dažiem no jums ir bijuši uztraukumi par naudas atgriešanas procesu.
🚀 Vēlamies jūs informēt, ka mūsu uzņēmums veic aktīvus pasākumus, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un paātrinātu naudas atgriešanu. Diemžēl sistēmas traucējumu dēļ radās naudas atgriešanas rinda, kuru patreiz aktīvi kārtojam. Lai arī likumdošana nenosaka konkrētu termiņu naudas atgriešanai gadījumos, kas nav saistīti ar brāķētu preci, mēs cenšamies šo procesu veikt pēc iespējas ātrāk. Tomēr dažkārt var rasties aizkavēšanās līdz pat trim nedēļām.
🙏 Mēs saprotam, ka šādas situācijas var radīt neērtības, un atvainojamies par iespējamo traucējumu. Vēlamies jūs mierināt, ka jūsu nauda noteikti tiks atgriezta. Mūsu prioritāte ir apmierināti klienti, tādēļ mēs nepārtraukti strādājam pie uzlabojumiem, lai šādas situācijas nākotnē neatkārtotos. Šobrīd mums ir nepieciešams jūsu atbalsts un sapratne, lai veiksmīgi tiktu galā ar esošajām problēmām un nevienu nepieviltu. Tāpēc lūgums arī informēt sabiedrību, ja jūsu nauda tiek atgriezta, lai neradītu melīgu iespaidu, ka mēs apzināti maldinām savus pircējus.
💌 Papildus gaidām jūsu ieteikumus e-pastā: [email protected] vai uzreiz mūsu mājaslapā: https://www.babystore.lv/lv/feedback.
🎉 Mēs arī esam stiprinājuši mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai nodrošinātu ātrāku un efektīvāku palīdzību jebkuru jautājumu gadījumā. Ja jums ir jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, un mēs priecāsimies palīdzēt.
🙏 Mēs pateicamies par jūsu pacietību un sapratni šajā pārejas periodā. Jūsu uzticība mums ir ļoti svarīga, un mēs esam apņēmušies nodrošināt, lai iepirkšanās mūsu internetveikalā būtu vienmērīga un patīkama pieredze.
Ar cieņu,
Babystore komanda🤍
Комментарии (1)
Pilnīgs hauss.