Baby Store - Krāpšana
Noteikti NEPĒRKIET preci, un ejiet ar līkumu šai kaktu bodei! Krāpnieki!
Pasūtīju smilšu kasti par 100 eur dāvanai mazmeitai...izvēlējos preci, kas atrodas veikalā, samaksāju, man atnāca ziņojums, ka bodes darbinieki smagi strādājot, lai man preci atsūtītu pēc iespējas ātrāk, un Marija Rutkovska ar putām uz lūpām jau komplektējot pasūtījumu .. ļoti sapriecājos, bet par agru..paiet 5 dienas, ne preces, ne kāda ziņojuma...nu ko, jāzvana...pazvanu, a atbilde - nav mums pasūtītā prece, varam tikai varbūt pēc 3 nedēļām to piegādāt...protams pasūtījumu atcēlu, bet, kad paprasīju tūlīt naudu atskaitīt atpakaļ, izrādās, ka to "aizliedz" 14 dienu pārdevēja "aizsardzības" likums, un Anastasija Kukļa man to pārskaitīšot tieši 14. dienā...!
Forši uz citu naudas iedzīvoties! Protams gatavoju iesniegumu policijai, bet citi pircēji, lūdzu, neuzķerieties līdzīgi kā es, šajā kaktu bodē!
Labdien, Zanda! Paldies par komentāru, esam to saņēmuši. No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Visu nepieciešamo informāciju esam nodevuši grāmatvedei!
Ar cieņu BabyStore.lv komanda!
Комментарии (1)
Babystore.lv Varu tikai pievienoties, bet par laimi beidzās viss labi. Biju pasūtījusi arī dāvanu 28 aprīlī. Protams ziņa ka pasūtījums pieņemts, bet tālāku ziņu nav. Pienāk 9 maijs, ar draugu zvanījām uz visiem 3jiem norādītiem nummuriem, kopā sanāk vairāk kā 20x zvanīts, nevienu reizi neviens nepacēla, vai nu bija aizņemts vai vienkārši necēla. Pienāca brīdis kad klausule tika pacelta, saruna bija ar Anastasiju. Stāsta ka izvēlētā prece nav noliktavā, protams šoks, tik ilgi bija jāgaida un pašiem jāmeklē lai pateiktu ka noliktavā izvēlētā prece nav. Tika izvēlēta cita prece un tai pašā dienā tika izsūtīta, par to pluss veikalam. Negribas nemaz iedomāties kas būtu ja paši nebūtu sākuši meklēt. Bet noteikti vairs caur internetveikalu neiepirkšos.