Baby Store - Krāpšana
Pasūtīju preci internetveikalā 01.05.2024. Pēc pusotras nedēļas nebija nekādas informācijas par pasūtījuma statusu, izekošanas kodu utt. Uz telefona zvaniem neviens neatbild, tāpat uz ēpasta ziņām. Sazinājos ar instagrama kontu, kur sniedza informāciju, ka menedžeris pieslēgsies šim jautājumam. 14.05.2024 atnāca epasts, ka tādas preces viņiem nav, piedāvājot samainīt pret citu, protams, atteicos un pieprasīju naudu atpakaļ, saņemot ziņu, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Tas nozīmē, ka internetveikals tirgo preci, kas viņiem nav pieejama un iekasē par to naudu. 16.05.2024. Prece, ko sūtīju vēljoprojām tiek piedāvāta internetveikalā.
Labdien, Samanta! Paldies par Jūsu atsauksmi. Priecāsimies saņemt Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam pārliecināties par naudas atmaksu!
Jā, esam internetveikals, kur piedāvājam daudz un sažādas preces. Diemžēl ražotāju sortiments ir ļoti mainīgs, vienu brīdi prece ir pieejama pie ražotāja, otrā brīdī nav, tāpēc vienmēr piedāvājam altermatīvas! No sirds atvainojamies par radušos situāciju un vēlreiz paldies par Jūsu atsauksmi!
Комментарии (1)
man arī bija tieši tāda pati situācija pasūtiju preci apmaksāju ,un viss pēc kāda laika zvanīju atbildēja ka šī prece pašlaik nav pieejama piedāvāja citu es atteicos vēlējos atgriezt naudu naudu atgrieza diezgan ātri 1 dienas laikā