www.sudzibas.lv Baby Store Krāpšana, bojāta prece, slikts serviss

РешеноBaby Store - Krāpšana, bojāta prece, slikts serviss

Jūlijā pasūtīju dažādas preces no šī internetveikala. Viena no tām bija komplekts bērna plaukstas un pēdas nospiedumam. Atnāca pasūtījums, un arī minētais komplekts, tikai beigās komplekta kastē, kas bija putekļaina un iemīcīta, bija tikai rāmītis, māla masas tajā nebija. Par to paziņoju uzņēmumam, teica, lai sūta atpakaļ, samainīt nevar, jo cita nav un izvērtēšot variantus. Tā arī izdarīju, apmaksāju arī Omnivu par atgriešanu, kaut gan tas, ka prece nebija pilnīga ir veikala vaina. Pēc laika rakstīju e-pastu jautāju, kas ar atgriezto preci, uz ko normālu atbildi nesaņēmu. Pagaidīju kādu laiku, rakstīju atkal, aizsākās saruna, pajautāja kā sūtīju preci, izsekošanas kodu, visu nosūtīju un atkal bez rezultāta, nekādas atbildes. Esmu nosūtīJusi vēl vairākus e-pastus, bet ir tikai ignorēšana. Rezultātā pagājuši 2 Mēneši un man nav ne naudas, ne preces un vēl 2 reizes apmaksāta arī omniva.
Kā arī pie pirkšanas grozā liku tikai tās preces, kas pieejamas noliktavā, bet pēc tam sākās sarakstīšanās, ka tāda vai citāda prece nav.
Briesmīgs veikals un vēl briesmīgāka attieksme, nepērciet tur neko, jo beigās var nebūt ne nauda, ne kvalitatīva prece.

21.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Babystore.lv Ответ от представителя 21.09.2021

Labdien, Kristīna!

Paldies par Jūsu ziņu, esam to saņēmuši. Atvainojamies par radušos situāciju.

Šobrīd aktīvi cenšamies risināt šo situāciju, lai pēc iespējas ātrāk rastu pozitīvu risinājumu un spētu izlabot radušos situāciju.

Ar sveicieniem,
BabyStore.lv komanda

Ответ от Babystore.lv Ответ от представителя 21.09.2021

Labdien, Kristīna!

Paldies par Jūsu ziņu, esam to saņēmuši. Atvainojamies par radušos situāciju.

Šobrīd aktīvi cenšamies risināt šo situāciju, lai pēc iespējas ātrāk rastu pozitīvu risinājumu.

Lai mēs šo situāciju izskatītu pēc iespējas ātrāk, lūdzu atsūtiet pasūtījuma numuru uz mūsu epastu - [email protected]

Ar sveicieniem,
BabyStore.lv komanda

Жалоба успешно разрешена KristīnaV 27.09.2021

Pēc sūdzības nauda par preci un arī par Omnivu tika atmaksāta.

K

Комментарии (2)

MURAKAMI 21.09.2021

Šie ir tie klauni, kuri meklēja ss.com portālā darbiniekus uz minimālo algu, strādājot 6. dienas nedēļā?

B Babystore.lv Ответ от представителя 21.09.2021

Labdien! Paldies par Jūsu komentāru. Mūsu uzņēmums piedāva pamata algu un papildus piemaksas, kas kopā noteikti neveido minālo algu.

Ar sveicieniem,
BabyStore.lv komanda

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы