Baby Store - Klibo apkalpošana un komuinikācija
Veikala darbiniekiem ir komunikācijas problēmas un ne tikai!* Pirmkārt, ja pasūtījuma vēstulē lasu, ka ar mani sazināsies tuvākajā laikā, es automātiski nodomāju, ka tās ir dažas stundas darba laikā, vai maksimums viena darbadiena. Bet ar mani sazinās tikai pēc 3 vai 4 darbadienām pat tad, ja atkārtoti lūdzu ar mani sazināties! Tajā vietā vajadzētu klientam uzrakstīt, ka sazināsies pēc 2,3,4 dienām!* Otrkārt, preces sortiments neatbilst veikalā esošajam, kaut arī pie tās nav rakstīts, ka nav pieejams. Tad piedāvā kaut ko citu vietā, piemēram M izmēra vietā L, kas vispār ir bezkaunīgi! Vai arī piedāvā pēc viņu domām analogas preces, kas vispār nav analogas ne pēc izskata ne pēc cenas. Beigās, ja piekrīt viņu piedāvājumas, tad saņem pavisam citas preces, kuras nemaz neesi vēlējies! Manuprāt tā ir reāla pircēju maldināšana!* Treškārt, klibo termiņi, nevar paļauties uz pārdevēju teikto, kad prece būs pieejama. Un tad, kad tā ir pieejama, neviens neliekas par Tavu pasūtījumu ne zinis. Gaida, kad Tu nosapņosi par preces pieejamību!Lūk, tā ir attieksme pret klientu!!!
Комментарии (1)
Izlasot šìs neskaitāmās sūdzības par Baby Store internetveikalu,vairākus gadus neriskēju un nepasūtīju neko no tā.Taču nesen,ieraugot labu piedāvājumu un, ņemot vērā,ka var veikt apmaksu arì pie preču sañemšanas, joka pēc "noriskēju".Tad nu lūk:astoņos vakarā pasūtīju preci.Ar mani sazinājās nākamajā dienā ap plkst. desmitiem.Preci piegādāja dienu pēc sazināšanās ap vieniem,piegādājot darba vietā.Nekādas aizķeršanās ne komunikācijā,ne piegādē.Nožēloju tikai to,ka ņēmu vērā šīs neskaitāmās negatīvās sūdzības.Protams,nenoliedzu,ka sūdzìbas nav pamatotas,bet mana pieredze liecina pretējo.Paldies, Baby Store par veiksmīgo sadarbību un noteikti turpināšu izmantot Jūsu pakalpojumus arī turpmāk!