Baby Store - Baby Store Slikts serviss
Puikas izauguši no pirmajiem auto krēsliem, izpētot internetu, atsauksmes, drošības testus u. C. Info nonācu pie vēlmes iegādāties auto krēslus babystore.lv veikalā. Aizejot uz veikalu, secināju, ka priekšā kāpnes... Neko... Saņēmos un uzstiepu augšā dvīņu ratus līdz durvīm. Un tad secināju, ka durvis ir jāver pret ratiem... Protams mēģināju ratus pārvest otrā pusē durvīm un tad atvērt... Bet tā kāpņu platforma ir tik šaura, ka tur rati neietilpst...
Un tad Kronis visam - iznāk pārdevēja un Saka - nav vasara un durvis vaļā neturēšu.
Nopietni?
Rezultātā mēģinot iebraukt veikalā gandrīz apgāzu ratus ar bērniem.
Loģiski, ka šajā veikalā vairs neiepirkšos, bet vēlos pabrīdināt arī citas māmiņas. Jo arī ar "parastajiem" ratiem tur tikt iekšā būtu ļoti grūti ja ne nereāli. Kā arī veikala vadībai lūgums pārskatīt pārdevējas piemērotību Amatam.
Labdien!
Pateicamies par Jūsu atsauksmi un atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl Babystore.lv nav šī nekustamā īpašuma īpašnieks, tādēļ mums nav tiesības veikt jebkāda veida manipulācijas/pārbūves utt. bez īpāsnieka atļaujas, kuru diemžēl neesam saņēmuši. Protams, mēs cenšamies šo problēmu atrisināt.
Ar cieņu Babystore.lv administrācija
Комментарии (21)
Neapšaubāmi slikti, ka bija tādi pakāpieni (domājot par cilvēkiem ar īpašām vajadzībām), bet vēlmi iet ar bērniem iepirkties šaurās telpās es neizprotu. Telpas var atrasties cilvēks ar kādu vīrusu, var būt sasmacis gaiss, bet bērni saģērbti atbilstoši esošajai sezonai.
Vai tomēr vieglāk nav atrast brīdi, mierīgi izvērtēt preci-tas ir doties uz veikalu vienai, bez zīdaiņa vecuma esošiem mazuļiem? Vai tomēr adekvāti ir rakstīt sūdzības nevis par preci, bet pieejamību?
Ir cilvēki, kam nav šādu privilēģiju - atstāt bērnus mājās.
Tur jau tā lieta, ka es nevēlējos ar bērniem "vazāties" pa lielveikalu. Otrkārt, vēlējos "piemērīt" bērniem auto sēdeklīti.
Pakāpieni nemaz tik augsti neizskatās,lai būtu grūti ar ratiem uzbraukt. No ārpuses jau var otrādi pieiet,jūs pa priekšu,lai rati būtu aizmugurē,tā varat attaisīt durvis vaļā un ar vienu roku pieturēt,lai neaizveras durvis ciet,bet jautājums vai dvīņu rati nav pa platu priekš tās ieejas.
Katrs bērns sver padsmit kg + ratu svars. Neesmu svarcēlāja, lai ar vienu roku "uzvilktu" ratus un ar otru turētu atvērtas durvis.
Mans mazais arī sver padsmit kg, bet pa kāpnēm vēl viens nemāk uziet. Ja bērni ir divi, jāatver un jāpietur durvis + jāskatās, lai kāda ne noveļas - ir diezgan grūti. Esmu bijusi tajā veikalā. Tur ir diezgan šauri, bet pārdevējas bija laipnas. Es gan biju kopā ar vīru un pa telefonu biju jau vienojusies par konkrētā modeļa aplūkošanu.
Un vai Jūs noteiksiet ko es un/ vai mans spēj? Nepieļaujat domu, ka es nedzīvoju pretējā mājā?
Ar dvīņu ratiem veikalā? Varbūt vēl ar mašīnu tur iebrauksiet? Un kāds, vispār, pārdevējām sakars ar tikšanu vai netikšanu veikalā? Ja vadība nav parūpējusies par izbūvētu uzbrauktuvi, tad darbiniekiem par to galvas nav jālauza.
Un? Dvīņiem preces nevajag?
Protams, ka vadības vaina, ka izvēlētas tādas telpas, nav padomāts par iebraukšanu un pieņem darbā nepiemērotus darbiniekus.
Jā nepiemērotus, jo pārdevējai IR jāgrib apkalpot klienti.
Ar tādiem dažā labā xx maximā un vidējā rimi nevar tikt, bet te neželastībā kritis šis veikaliņš.
Nav bijis Rimis vai Maxima vai pat Drogas kur nebūtu tikusi iekšā. Un tas ir specializēts bērnu veikals.
Pārdevējas apkalpo klientus, bet viņu uzdevums nav staipīt svešus ratus un stāvēt aukstumā. Nav taču normāli, ka darbiniekiem ik pa 10-15 min. jāskrien laukā, lai ienestu veikalā kašķīgu klientu bērnu ratus-TAS NAV VIŅU PIENĀKUMS.
Vai es lūdzu staipīt? Es pat durvis nelūdzu atvērt.. atvēra pārdevēja, pateica, ka nav vasara un durvis vaļā neturēšot.
Jā tā nav pārdevējas vaina, ka nav uzbrauktuves, bet nav arī mana.
Un es kā klients tikai vēlējos iegādāties preci.
Nevajag staigāt un izliet savu žulti-piezvaniet uz būvvaldi, vai kas tur atbild par iebrauktuves esamību.
Es neko neizleju... es tikai kā klients vēlējos iekļūt Jūsu veikalā un iegādāties preci.
Pasūtot bērna matraci nau krāsu izvēle kā rezultātā atnāca rozā matracis kas neatbilst zēnam. Atsakās mainīt un vaino mani kā neesmu komentārā izvēlējies krāsu.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien!
Pēc likuma noteikts, ka atteikties no preces vai pieteikt preču maiņu var 14 dienu laikā no iegādes brīža, iesniedzot preci ar Patērētāju tiesību atteikuma veidlapu. Preci ar šo veidlapu iespējams iesniegt jebkurā mūsu filiālē vai sūtot pa pastu(adrese norādīta veidlapā). Uz vietas mūsu veikalos iespējams arī aizpildīt prasījuma pieteikumus, lai veiktu preču maiņu vai atgrieztu preci. Izdevumi par preces atgriešanu netiek segti. Tā kā netika iesniegts neviens no iepriekš minētajiem dokumentiem, maiņa vai preces atgriešanu nevarējām nodrošināt.
Lai kompensētu sagādātās neērtības, telefonsarunas laikā piedāvājām Jums bez maksas paladziņu ar gumiju zilā krāsā, no kura Jūs atteicāties.
Ar cieņu Babystore.lv
Pasūtot bērna matraci nau krāsu izvēle kā rezultātā atnāca rozā matracis kas neatbilst zēnam. Atsakās mainīt un vaino mani kā neesmu komentārā izvēlējies krāsu.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien!
Pēc likuma noteikts, ka atteikties no preces vai pieteikt preču maiņu var 14 dienu laikā no iegādes brīža, iesniedzot preci ar Patērētāju tiesību atteikuma veidlapu. Preci ar šo veidlapu iespējams iesniegt jebkurā mūsu filiālē vai sūtot pa pastu(adrese norādīta veidlapā). Uz vietas mūsu veikalos iespējams arī aizpildīt prasījuma pieteikumus, lai veiktu preču maiņu vai atgrieztu preci. Izdevumi par preces atgriešanu netiek segti. Tā kā netika iesniegts neviens no iepriekš minētajiem dokumentiem, maiņa vai preces atgriešanu nevarējām nodrošināt.
Lai kompensētu sagādātās neērtības, telefonsarunas laikā piedāvājām Jums bez maksas paladziņu ar gumiju zilā krāsā, no kura Jūs atteicāties.
Ar cieņu Babystore.lv