Baby Store - apkalpošana
Vairākas reizes mēs pasūtījām barošanas krēsliņu mazulim, pirmajā reizē mums atnāca uz e-pastu atbilde, ka u vietas šī prece nav, bet to varēs saņemt 2 nedēļu laikā veicot pasūtījumu. Labi, mēs pasūtījām, paiet 2 ned., neviens ar mums nesazinās. Veicam pasūtījumu 2. reizi, šoreiz mums atbildēja, ka šāda krēsliņa nav un nebūs un piedāvā mum it kā "analogu", kurš ir daudz dārgāks. Tas pats arī ar zīdaiņu sedziņām un plediņiem. Mājaslapā ir tik plaša izvēle ar skaistām un jaukām sedziņām, mēs pasūtam vairākas, izrādās, NEVIENA nav pieejama, atkal mums piedāvā dārgāku un neglītāku analogu.CIEN. BABYSTORE.LV ADMINISTRĀCIJA! VAI NU NODROŠINIET NORMĀLU SERVISU, VAI IZŅEMIET NO MĀJAS LAPAS VISAS PRECES, KURAS NAV PIEEJAMAS!
Комментарии (1)
Jā, ne vienu reizi viņiem nebija pasūtītā prece, kas internetā ir, vienmēr piedāvā kaut ko līdzīgu. Kādas 4 reizes mēģināju tur iepirkties.