BA Salons - Par masāžu atcelšanu
Cien. Inga! Kurš nu būtu rakstījis...... Kad pirmo reizi ieradāties pie mums, mēs Jūs apkalpojām bez kupona, kurš esot ta datorā, ta pie vīra, ta guļamistabā, ta pie bērna, bet beigās tā arī neatradās..... Solījāt atvest nākamreiz.
Pirmdien sadomājāt atcelt pirmdienas masāžu, lai gan bērns saslima "brīvdienās". Kāpēc nebrīdinājāt brīvdienās? Kāpēc neatdevāt kuponu kādam citam, kā Jums ieteicām?
Tas, ka jāpabrīdina vismaz 24 stundas iepriekš par masāžas atcelšanu vai pārcelšanu ir minēts kupona iegādes noteikumos, un tas ir tādēļ, ka klienta neierašanās rada zaudējumus salonam, nav jau tik vienkārši ātri aizpildīt tukšo vietu, arī masieru darba grafiks tiek iepriekš plānots.
Paldies visiem citiem daudzajiem mūsu klientiem par labajām atsauksmēm un to, ka viņiem pie mums patīk- gan salons, gan augsti kvalificētie meistari!
Комментарии (1)
Paldies par padomu, es tiešām nezināju. :) Biruta