Ba-salons - Attieksme
Necils salons,kurš tāds arī droši vien paliks attieksmes dēļ:( Šorīt zvanīju,lai pārceltu karsto akmeņu masāžu uz citu dienu,jo brīvdienās saslima bērns,bet man tika pateikts,ka vajadzēja brīdināt 24 h pirms pakalpojuma saņemšanas.Kā es varu paredzēt,ka saslims bērns? Masāža bija paredzēta plkst.17.00,es zvanīju plkst.09.00 Man piedāvāja atdot seansu kādam citam,jo,pārceļot uz citu laiku,salonam tie ir zaudējumi.Masiere tik tiešām bija jauka,bet salona iekārtojums necils,un ar šādu attieksmi tāds "Ba-salons" arī paliks.Iesaku visiem kuponu akciju pircējiem 2x padomāt,varbūt apmeklēt sev zināmus salonus,lai arī dārgākus.
Комментарии (2)
Vai tad salons brīvdienā nestrādāja? Ka nevarēja pabrīdināt?
Un tādi nosacījumi ir praktiski visur. Ja paveicas var palūgt nodarbību tanī pašā dienā vēlāk.
Cien. Inga! Kurš nu būtu rakstījis... Kad pirmo reizi ieradāties pie mums, mēs Jūs apkalpojām bez kupona, kurš esot ta datorā, ta pie vīra, ta guļamistabā, ta pie bērna, bet beigās tā arī neatradās... Solījāt atvest nākamreiz.
Pirmdien sadomājāt atcelt pirmdienas masāžu, lai gan bērns saslima "brīvdienās". Kāpēc nebrīdinājāt brīvdienās? Kāpēc neatdevāt kuponu kādam citam, kā Jums ieteicām?
Tas, ka jāpabrīdina vismaz 24 stundas iepriekš par masāžas atcelšanu vai pārcelšanu ir minēts kupona iegādes noteikumos, un tas ir tādēļ, ka klienta neierašanās rada zaudējumus salonam, nav jau tik vienkārši ātri aizpildīt tukšo vietu, arī masieru darba grafiks tiek iepriekš plānots.
Paldies visiem citiem daudzajiem mūsu klientiem par labajām atsauksmēm un to, ka viņiem pie mums patīk- gan salons, gan augsti kvalificētie meistari! Biruta Auniņa