Avis / Budget Auto Noma - Krāpšana
Automašīna tika atdota iznomātājam bez bojājumiem. Auto tika atdots svētdienas vakarā. Divas reizes zvanīju, lai kāds pieņem automašīnu, zvanus neatbildēja, lai gan lidotas birojā nomas darbinieks bija uz vietas. Darbinieks pieņēma auto atslēgas un dokumentus, bet atteicās iet to apskatīt. Saņēmu e-pastā apstiprinājumu, ka ar nomu viss kārtībā. Taču pēc nedēļas pamanīju, ka no kredītkartes ieturēti 120 eur. Man netika atsūtīts nekāds paskaidrojums vai rēķins. Kad zvanīju uz nomas biroju, teica, ka auto esot bijis sasists priekšgals. Bildes, ko saņēmu vairāk kā nedēļu vēlāk, rāda auto pavisam citā stāvvietā, ar bojājumu, kuru nav iespējams nepamanīt!
Nomas darbinieki nekaunīgi pieraksta bojājumus iepriekšējam klientam, telefonsarunās ir nekaunīgi un aroganti.
Sliktākā pieredze ar nomas auto!
Комментарии (4)
Auto saņemot un nododot ir jāfotografē. No visiem rakursiem un visi Holona jauki un skrambas. Tas iedarbojas apburoši un autonomas kompānijām.
Visi bojājumi un skrambas
Apstrīdiet noņemto summu caur banku, jo nomas kantorim nebūs pietiekošu pierādījumu, ka bojājums konstatēts, Jūsu klātbūtnē.
Ar to pilnībā pietiek, lai banka atceltu darīju un atgrieztu Jums noņemto summu.
BTW, jā esmu Avisā Rīgā arī ņēmis auto, saprotu Jūsu frāzi par nekaunīgo attieksmi.
Pie šiem nekad neņemsim nomā. Labāk pārmaksāt un ņemt HERTZ vai SIXT.
Bijām jau te rakstījuši, gan TV3, gan facebookā.
Mums bija situācija tikai Francijā. Mēs ņēmām Volvo C30 automašīnu, mums bija principiāli nepieciešama maza māšīna, jo zināms, kā Francijā parkojās un ar lielu mašīnu būtu grūti. Mašīnu bija paredzēts ņemt 12:00, mēs ieradāmies 11:00, mums pateica ka par agru un jāgaida līdz 12:00. 12:15 mūs pieņēma un pateica ka mūsu mašīnu atdeva citam cilvēkam, bet mums var piedāvāt FORD C-MAX, 7 vietīgu, tā kā pārskaitījumu jau veicām un nebija laika meklēt citur, ņēmām, to kas ir, mēs iepriekš samaksājām jau 210 EUR par nomu, mums pateica ka nekas papildus nav jāmaksā līgumā arī tas tika rakstīts tikai 40 EUR par 0 pašrisku un 70 EUR par pilno bāku. Kas arī tika izdarīts. Mašīna tika atgriezta laicīgi un atslēgas atstātas lidostas AVIS/BUNDGET boxā, par kuru mums arī teica viņu menedžeris. Jāatstāj nomas auto pārkingā un atslēgas jāiemet mūsu boxā.
Atbraucot LV, pēc 2 nedēļām depozīta atgriešanas vietā notur vēl 320 EUR. Uzreiz Citadeles bankā tika noformēts iebildums, kā arī sazinājos ar AVIS pārstāvjiem Latvijā, kas notiek, viņi ilgi neatbidlēja, apmēram 2 nedēļas. Banka izskata iesniegumu 90 dienas. Sākumā no AVIS pārstāve ar mums sazinājās un informēja 1. reizē, ka tas tādēļ, ka novietojām mašīnu nepareizajā vietā, kad nosūtīju bildes, uzreiz stāsts mainījās ka tika atgriezta 4 dienas vēlāk, tika nosūtītas biļetes, ka pēc auto novietošanas pēc 2 stundām mums bija lidmašīna uz Latviju, kā arī boarding pass. Tad it kā piekrīt naudas atgriešanai. Piektdienas vakarā mums zvana mūsu bankas speciālists, saka ka nauda it kā ir atgriezta un iesaldēta, kas ir jādara, jāiet uz banku un jāuzraksta iesniegums par to ka mums pret banku vairs nav pretenziju, bet piekodināja to nedarīt līdz otrdienai, jo ja viņi atsaka savu atgriešanu 3 darba dienu laikā, banka vairs nerisinās jautājumu un mums pašiem jātiek galā ar šo kaktu kantori. Pirmdien, kā jau bija paredzēts AVIS naudu paņēma sev atpakaļ. Pēc šī mēs bombardējām gan Eiropas Patērētāju komisiju, gan booking, kur veicām rezervāciju un apmaksu. Bookings sazinājās ar AVIS un mums pateica, ka mēs izvēlējamies lielāku mašīnu, kas arī ir dārgāka, tāpēc AVIS pieskaitīja papildus summu. Ja tā nav lūdza nosūtīt apstiprinājumu un līgumu. Nosūtīju viņiem līgumu, kur minēta booking summa. 2 dienu laikā booking atgieza mums caur viņiem samaksātos 210 EUR, viņi pateica ka lielāku summu atgriezt nevar, jo tā nav maksāta caur viņiem. Mēs informējām par to gan banku, gan Eiropas Patērētāju centru, ka mūsu sūdzība samazinājās līdz summai 90 EUR+70 EUR, jo atgriezām ar pilnu bāku līdz malām. 94 dienā banka atgrieza mums 160 EUR, kā arī vēl pēc nedēļas atnāca atbilde no Francijas PTAC, ka AVIS apmaksāja visu summu pret mūsu prasību un vai mums ir vēl kādi iebildumi.
Secinājums NEKAD pie viņiem neņemt nomā auto!
Iesaku Jums veikt iebildumu par šo darījumu bankā (reklamāciju), kā arī jāraksta PTAC un ja veicāt rezervāciju caur booking, izsklāstīt visu viņiem. Ar šiem nav ko iesaistīties, katram stāstīs savu pasaciņu.
Jo ja neatgrieztu naudu mūsu nākamais principiālais solis būtu tiesa pēc mūsu pieraksta,līdz ar to tika vākti visi dokumenti un par to viņi tika informēti, ka tāpat visu neatstāsim.