Aveline - Prāmju līnija
Šogad uz 2.decembri biju nopirkusi prāmja biļeti Liepāja-Lībeka. Četras dienas pirms atiešanas man pazvana un saka ka prāmis nekurēs tehnisku iemeslu dēļ. Man reiss tiek pārcelts uz 6.decembri. Dienu pirms atiešana man pazvana un saka, tehnisku iemesla dēļ prāmis tiek atcelts. Un nespēj garantēt, ka prāmis kursēs 9.decembrī. Un pēc visa šitā viņi man nav piedāvājuši kompensāciju par sagādātām neērtībām un zaudējumiem, kas man ir radušies, jo laikā netieku uz Vāciju. Klienti viņiem ir tukša vieta. Es esmu dziļi vīlusies šajā firmā un viņa attieksmē pret klientiem.
Комментарии (5)
nauda ir jaatdod atpakalj pilnaa apmeeraa. kaa viena stulba kompanija var iedomaties, ka ir ok, piedaavaat cilveekam celjot 2 dienas veelaak nekaa saakotneeji paredzeets??/It kaa nevienam nekaadu plaanu nebuutu...
No vienas puses reāli uzmeta, protams, ka visiem ir viss saplānots, bet no otras puses labāk nebraukt, nekā, kad ir tehniskas problēmas! Es vismaz tā uzskatu! Nebūti diez ko forši izpeldēties ziemā :D Man personīgi naudu atgrieza, par to gan nevaru sūdzēties!
Aveline prāmis Ave Liepāja ar tehniskiem defektiem kopš decembra atrodas Gdaņskas kuģu remonta dokos.
Ko var vēlēties no kompānijas, kurai bija tikai viens izīrēts prāmis, bez rezerves variantiem, un cenu politika "lētāk kā Klaipēdā", lai noņemtu klientus Lisco?
Var jau būt, ka atkopsies...
5 июля 2010 года из Любека не ушёл паром кампании Aveline . "Предупредили" об этом через час как паром уже должен был выплыть. Денег так никому и не вернули. Хорошо, что у многих машина... но была группа детей человек 50... что с ними было дальше - не знаю. Паром и на следующий день не пошёл. Очень не советую с ними связываться. У них это норма.
тут доказательство: http://www.youtube.com/watch?v=1PXUd2glm7E
подробности будут на моём канале позже.