РешеноAV Mebeles - Slikts serviss
AV Mēbeles pēc mēbeles uzstādīšanas pilnībā ignorē bijušo klientu. Pasūtīju TV sienas mēbeli pie AV Mēbeles 2000€ vērtībā. Pēc gada mēģināju sazināties ar AV Mēbeles, jo bija plānota pārvākšanās un vēlējos konsultēties ar AV Mēbeles kā manas TV mēbeles ražotāju un uzstādītāju par iespējām demontēt mēbeli. Jautāju, vai viņi paši sniedz demontāžas pakalpojumu. Vai vismaz telefonisku, vai rakstisku instrukciju, kā šī mēbele ir demontējama. Mani zvani un e-pasti tika pilnībā ignorēti. Neviens solījums par atzvanīšanu netika izpildīts. AV Mēbeles pēc naudas saņemšanas savu klientu pilnībā ignorē. Neiesaku, ja neesat droši, ka šī mēbele jums būs uz mūžu, jo nekādu skaidrojošu informāciju nākotnē jūs nesaņemsiet.
Nezinu, vai sūdzības.Lv palīdzēja, bet AV Mēbeles ļoti operatīvi beidzot atsūtīja meistaru un viss tika nokārtots. Pateicos!
Комментарии (1)
Tāpēc jau ir sūdzība “Slikts serviss”.
Nav neviena instrukcija. Sakiet, kāpēc būtu jāignorē zvani, ja es tik vien kā prasu instrukciju, vai, lai atnāk viņu pašu meistars un iedod man pēc tam rēķinu par darbu. Slikts serviss un viss! Nekāda interese no ražotāja puses!