Autoserviss Jacar - Auto remonts
Auto ievietoju autoservisā Jacar Viskaļu ielā 22 otrdienā ar vienošanos ka pēc nedēļas otrdienā tā būs gatava.
Pēc neizietās TA lapas vienojos par remontiem un tāmi. Kas kopā sastādija 160Ls. Par rokasbremzi un izpūtēja gofras maiņu solija uzzvanīt pirms remontēt un precizēt kādas izmaiņas.
KAs notika?
Kā jau parasti, pienāk otrdiena pēc nedēļas un man zvana - bet zvana nevis mehāniķis ar kuru vienojos, bet jau cits.
Īsumā visu izrunājam un vienojamies, izmaksas pieaugušas līdz 250Ls.
Kas notiek tālāk? Paiet 20 minūtes un man zvana cits mehāniķis un izmaksas ir pieaugušas uz 300Ls - tas ir jau 2x.
Piekam, man tiek pavēstīts, ka viss jau tik pat kā ir saskrūvēts, līdz ar to man pat īsti nav iespēju no šāda varianta atteikties...diemžēl.
Kas notiek tālāk - tālāk saku, ka auto tad arī gribu šodien(otrdienā pēc nedēļas) gatavu uz ko man tiek atbildēts, ka mehāniķis ar kuru runāju pārprasijis savam kolēģim un es esot vienojies par trešdienu, lai gan labi zinu, ka vienojāmies par otrdienu.
Tātad, trešdien aizbraucu 18.00 pakaļ auto - tas stāv ārpus servisa un vismaz tīri teorētiski ir iespēja to saņemt un vēl trešdien aizbraukt uz TA. Kad pastāstu par savu velmi auto dabūt pēc iespējas ātrāk, lai paspētu iziet TA, tiek darīts viss iespējamais, kā piemēram man un manai mammai kas bija līdz ar daudzām smagām somām(jo nāca no netāla veikala un piedāvāju aizvesta pa ceļam) vienkārši nedeva mana auto atslēgas.
Tad mehāniķis un visi viņa kolēģi sāka staigāt turp šurp pa servisu un neviens nebija spējīgs, gatavs uztaisīt rēķinu un nodot man manu auto, lai paspētu aizbraukt uz TA. Tālāk, pēc stundas gaidīšanas pie sava auto tiku pasaukts
parakstīt līgumu, ka mani viss apmierina un visu pieņemu, savukārt mehāniķis Andris un nedz viņa kolēģi parakstīt un apzīmogot līgumu atteicās, sak, lai iebraucot pakaļ rīt. Iedeva man vien kopētu cedeli, ha,ha,ha.
Tālāk viss auto salons(tas ir-bija gaišais :) vienā eļļā, pēkšņi panelis saskrūvēts ar reģipša skrūvēm :)
labojot rokas bremzi viss paneļa plastmass salauzts un paslēpts - vēlāk gan to pamaniju, protams.
Nevarēja īsti saprast - miglas lukturu arī nav :) Atklāti sakot, šķiet ka man tie bija gan :))
Patiesībā, tad kad izbraucu no šī servisa un biju viņu teritorijā pastāvējis teju vairāk kā stundu un pavērojis darbiniekus, jau pamanijis savu piešmucēto aplauzto salauzto un aptīrīto auto - bija palikusi tikai viena vēlme ātrāk tikt prom un
NEKAD NEATGRIEZTIES JACAR SERVISA VISKALU IELA 22, CIEKURKALNA!!!
ps. jo galu galā, pēdējais un labākais bija tas, ka meistars andris paskaidroja, ka praktiski ne par ko no remontiem atbildību uzņemties nevar un ka mehāniķim par piespmērēto - salauzto salonu tikšot izteikts rājiens :)
IT kā man no tā paliktu vieglāk..
pps. ja šo lasa kāds no Jacar vai kāds, kurš vēlas lai nosūtu fotogrāfijas, kur tieši atrodas šis serviss, vai kā izskatās ar ēļļainām rokām nopirkstots salons, vai salauztas plastmasas ap manu rokas bremzi - lūdzu pm me @filips_k @ twitter.com
Atklāti sakot ko tādu piedzīvoju pirmo reizi savā 25 gadu mūžā un tik šokēts un apkrāpts vēl nekad neesmu juties, tamdēļ savu iespēju robežās gan par oficiāla kases čeka neizsniegšanu, gan par jebkādu manu kā klienta tiesību pārkāpumu, neievērošanu, krāpšanu, maldināšanu utt manā izpratnē rakstīšu visām iespējamām iestādēm visus iespējamos iesniegumus un izsūtīšu šo savu, subjektīvo vērtējumu par autoservisu JACAR visiem kam varēšu!
Jo uzskatu, ka tas i mans pienākums, dalīties savā pieredzē, lai cilvēki uzzina, kas viņus var sagaidīt autoservisā JaCAR, Viskaļu ielā 22, Čiekurklanā!
Комментарии (16)
Ja Tu runāji ar Andri, tad tas ir servisa īpašnieks. Jā, un ar čeku izsniegšanu viņiem ir ļoti švaki... Ar kvalitāti arī. Ja no īpašnieka tāda attieksme pret klientu, ko var gaidīt no darbiniekiem?
Jap, exactly. Tas pats Andris bija. Kamēr stāvēju un gaidiju to stundu tajā servisā sazin ko - kad viss jau bija gatavs, tad pietika laiks, lai pavērotu darbinieku attieksmi. Diemžēl, servisa gadijumā negatīva attieksme pret darbu var ļoti ietekmēt klientu.
Bet nu par labo! :) NUPAT man saplīsa rollerim riepa uz ceļa Lielvārde - Ciemupe, iebraucu Ciemupē vienīgajā servisā, kur pilnīgi par brīvu mani izvizināja turp šurp līdz Ogrei, kur pazīstamam ir rolleru veikals, taču diemžēl riepu neatradām un nācās turpat blakus dārza veikalā iepirkto kameru iemontēt kā rezerves variantu bezkameru riepā, ko arī man izdarija pilnīgi par brīvu. Riepu salabot nevarēja, jo labojamais šķidrums, ko izmeiģināju sākumā, nāca arā kā no dušas :)
Vešana, + atļāva pašam servisā ņemt ko vajag, skrūvēt savu riepu, + palīdzēja, + noņēma uzlika riepu un visi kā viens pateica, ka ar PALDIES pietiks, jo Latvija esot maza. Servisā arī viss kārtīgi, visi mierīgā garā dara savas lietas, nav nekāds stress un ārdīšanās. Katrs zina kas viņam jādara un uz turieni, ja sanāks pa ceļam, noteikti vedīšu savu auto.
Uz Daugavpils šosejas, Ciemupē, aiz Ogres tātad - tie čaļi man iedvesa uzticību.
PALDIES VIŅIEM!!!
mani paziņas čiekurkalnā ārī taisīja mašīnu, šķiet tajā pašā jacar uz viskaļu ielas un atsauksmes nebija diez ko
spīdošas..
Nez kāpēc visi raksti un komentāri no vienas IP adreses :) Vai tik atkal kāds te netaisai kaadam konkurentam antireklaamu :) P.S. Ja es buutu shaa uznjeemuma iipashnieks, iemestu tiesaa un lai atbild par visu sho rakstiito. Diez ko veel izdomaatu :)
P.S.2. Tie kas taisa shaadus rakstinjus, pacentieties vismaz uzlikt fake IP katram jaunam komentaaraam, citaadaak zuud ticamiibas moments :)
Varu nomierināt, man ar šo iestādījumu ir sava pieredze, par ko arī rakstu. Tā ka speciāli neviens antireklāmu netaisa, tā viņam sanāk pašam tāpat. Šaubos, ka kādam tas serviss varētu būt tāds konkurents, lai to speciāli nomelnotu.
Baigais IP adrešu spečuks atradies. Nupat nopietni aplauzies.
Savukārt es, Filips, kurš ierosināja šo sūdzību tematu par autoservisu Jacar varu pilnīgi droši apliecināt, ka IP adreses visiem komentāriem pilnīgi noteikti nav vienas un tās pašas un komentētājs vasjak visdrīzāk ir saistīts ar šo servisu.
Bez tam, trīs dienas pēc tam, kad biju ievietojis šajā portālā sūdzību par šo servisu, man caur trešo personu - manu paziņu Mārtiņu Zvīguli, tika nodoti draudi no autoservisa Jacar īpašnieka(vai mehāniķa) Andra, ka, ja es neatsaukšu savu sūdzību no sūdzības.lv, pret mani tikšot "sazīmēts" kriminālprocess par konkurences kropļošanu - ko gan es varētu ar Viskaļu ielas mehāniķiem kā biznesa konsultants un tieslietu students, konkurēt, nezinu.
Mārtiņš man paskaidroja, ka šādus procesus varot viegli sazīmēt, vismaz Jacar prāt, uz ko es, protams, liku saprast, ka informācija ir ierakstīta un nepieciešamības gadijumā es saskatu jau 3-4 krimināli sodāmus pantus šo cilvēku darbībās, nemaz nerunājot par informāciju Valsts ieņēmumu dienestam, Ptac un vairākām citām institūcijām.
Šodien runāju ar cilvēku, kurš nupat atgiezies no Pēterburgas un abi kopā pasmējāmies, ka šādas lietas ir dzirdētas par servisiem Krievijā..
Es arī varu nomierināt, ka ja arī kādreiz radosies spārnota ideja atvērt savu autoservisu, Jacar noteikti nebūs arī mans konkurents, jo diez vai par tādu vietu vēl vispār atcerēšos.
bez tam, par manis uzskaitītajām lietām, ja Jacar ir gatavs kompensēt, viņi ir laipni lūgti to darīt, sāksim ar salona tīrīšanu no eļļas - kur mehāniķis bija visu notraipijis, kas tika pateikts arī Andrim - uz ko viņš aizbildinājās, lai piebraucot nākošajā dienā nomazgāt - it kā tam būtu baigi laiks.
Tai pat laikā stundu stāvēt un gaidīt, kamēr Andris soļo no servisa viena gala uz otru, kamēr es, klients stāvu un gaidu - varēja.
Salona tīrīšana man izmaksājā 50LS.
Bez tam, Andris paņēma arī manu rēķina oriģinālu un manu TA protokola oriģinālu.
Ps. Par piedraudēšanu varat droši pārbaudīt - viss info jau tika ievietots vakar @twitter.com un RT līdz 10000 sekotāju, prozit!!
Moja znakomaja mashinu tam zabirala - tozhe polgoda marinovali-nichego s mashinoi ne sdelali, akkumuljator ukrali s ee mashini, salon zasrali, i kljuchi tak zhe ne mogli naiti. kogda mi nachali sprashivatj -gde akkumuljator, na nas posipalisj ugrozi ...
Pilnīgs sviests te sarakstīts. Es tur trīs reizes jau esmu mašīnu taisījis. Cepuri nost. Vienmēr visu saskaņo ar mani pirms ko dara. Iesaka labākos risinājumus, katrai situācijai. Pēc pieredzes saku. Iepriekš remontēju pāris citos servisos (ir ar ko salīdzināt), beidzot jutos, ka esmu klients. Protams, studentiem (Zaice) tur nav ko meklēt, tie lai meklē studentu klases servisus :)
Vienīgais, ka ir nācies pagaidīt ilgāk nekā plānots, bet tā ir gandrīz visos servisos.
Pilnīgs sviests, un, ar neobjektīvu pieskaņu ir Jūsu komentrs. Jacar ir izteikts "savējo" serviss, kur cilvēkam no malas labāk neiet. Pēc pieredzes saku - labāk labot auto pie oficiālā dīlera, kaut dārgāk, taču tur ir iespējams pieprasīt atbildību un kases aparāti vienmēr darbojas. Studentu klases serviss ir JACAR! Uztaisot gudru seju, cilvēkiem, kas neko nesaprot no auto un auto remonta un dzīvē, varbūt, ir, varbūt nav mainījuši cauru riepu - iestādtīt var visu ko. Par to esmu pārliecināts, draugi.
Tieši tādos servisos vienmēr nākas paraidīt...:)))
Katrā ziņā, tiem, kas tādā veidā jūtas pārāki, salabojot auto nekur nezināmā servisā ar vairākkārtēju tāmes sadārdzināšanos, piedirstu salonu, salauztu autiņu bez jebkādām garantijām un ilgstošu gaidīšanu un dir*t pasūtīšanu beigu beigās - neviens jums to nevar aizliegt.
Tu visu laiku putrojies, tad tu iesaki visiem apmeklēt kaktu kantori dziļos laukos, tad officiālo dīleri, laikam jau kur pats tiec strādāt, to iesaki :) tik nezin kāpēc ik pa trīs mēnešie iesaki ko citu, izskatās ilgāk nekur neturies un visi pēc tam ir slikti :D riktīgs "darba rūķis" :D
P.S. Pievaldi zaļo pūķi un dzīve kļūs gaišāka :D
Jacar darbiniek - putrojos kamā? Tu esi nožēlojams! Un atšifrēts, tavi viltus komentāri visiem ir acīm redzami.
Autoservisā nekad neesmu strādājis un neplānoju darīt.
Kamdēļ nevarētu ieteikt to, ko uzskatu par labu esam un Ogre, Ciemupe nav dziļi lauki - tā var domāt tikai cilvēks no dziļiem, kurš pat vārdu "oficiāls" neprot uzrakstīt bez kļūdām. Diemžēl, atliek vien izteikt skumjas, ka apkārtējā sabiedrībā ir tik žults pilni cilvēki, kuri ir gatavi izdomāt un runāt jebkādus melus, tikai, lai attaisnotu savu eksistenci.
P.s.Ar šo arī beidzu savu "karu" ar anonīmo JACAR servisa darbinieku, draugu. Vari "piepukstēt" ar visādām muļķībām pilnu portālu. Diemžēl, no anonīmo analfabētisko komentāru daudzuma JACAR servisa kvalitāte, visdrīzāk, neuzlaosies.
Ar prāta spējām tiešām neizcelies :) Prieks, ka esi vismaz iemācījies piereģistrēt "jaunus" lietotājus šim portālam :):):) Solis progresa virzienā! Izsktās ka trāpiju tieši 10-niekā šaujot uz labu laimi :D:D:D Ar to arī iekriti "objektīvais" sūdzībniek!
P.S. Veseļojies, cerams šoreiz pietiks prāta griezties pēc palīdzības pie profesionāliem cilvēkiem http://www.straupesslimnica.lv/, nevis savu žulti izgāzīsi uz tiem, kas ar dzīvi un pastāvošo iekārtu apmierināti ;)
Labajo auto jau 10 gadus Autoservisa Jacars-Pašas labākās atsaucības/esmu ļoti apmierināts ar darbu, kvalitāti/a ķibeles gadās visiem.Labs servis, iesaku.Raimonds
Nu nezinu, cipars par veiktajiem darbiem vien jau ir debesīs! Katrai detaļai ir mistisks uzcenojums no 20 - 30% no cenas kas ir atrodama interneta katalogos, plus par ellas un filtru nomaiņu, par darbu vien 30eur. Serviss kaa serviss, bet cenas gan neadekvāti augstas.
Attiecībā pa Jacar servisu - esmu tur uzstādījis signalizāciju. Vēlējos nestandarta risinājumu un Jacar to spēja nodrošināt, piekam citos servisos teica, ka manam auto tā nevarot uztaisīt... Jā un izmaksas bija patīkami zemas, salīdzinot ar standarta risinājumiem no citiem servisiem. Tā ka paldies Jacar par labu darbu un individuālu pieeju. Būtu ģeogrāfiski izdevīgi, labprāt apkotu savu auto pie Jacar.