Autoprokat.lv - Krāpšana, rupja attieksme, auto sliktā tehniskā stāvoklī
Vienojāmies par auto saņemšanas vietu lidostā, bet izrādījās, ka lidosta šīs kompānijas izpratnē ir benzīntanks pirms lidostas. Auto - 2010 gada Opel, kas smirdēja pēc alkohola un cigaretēm, nebija iespējams noregulēt elektrisko spoguli labajā pusē, kas reāli apdraudēja braukšanu. Panelī visu laiku parādās brīdinājuma signāli par visādiem tehniskiem bojājumiem. Otrajā dienā gribējām auto atgriezt, jo nejutāmies droši braukt ja nevar pārredzēt auto labo pusi, uz ko firmas pārstāvis uzbļāva, ka lai negaidām naudu atpakaļ par atlikušajām 5 dienām, jo redz vajagot lasīt līgumu pirms paraksta un ko mēs vispār varot gribēt no 10 gadus veca auto. Citu auto nevarēja iedot jo vienkārši nebija.
Rupja, pretīga attieksme. Sajutos it kā mēs būtu atgriezušies atpakaļ 90tajos. Maza auguma Nošņurcis vīrelis, kurš domā, ka ieliekot kompānijas nosaukumā trīs burtus Vip kļūst par kaut ko pārrāku. Domāju, kas šis vīriešu kārtas pārstāvis vārdā Dainis, diez vai ir dzirdējis kaut ko par elementāriem biznesa pamatiem vai klientu servisu.
Neiesaku nevienam šo kompāniju. Sabojāts atvaļinājums, šoks mūsu angļu viesiem un kauns par šiem lv bāleliņiem, kas mēģina apkrāpt klientus un tādejādi izdzīvot.
Комментарии (4)
Tas ka viņiem tāds tas biznesa modelis jau vairākus gadus lasu kā cilvēkiem iesmērē defektiem pilnus auto tikkai nesaprotu kapēc nepielikt klāt tos 10 e dienā un no sixta paņemt turpat lidostā jaunu pasātu ? Tapēc ka žēl ? Labāk meklēt lētākus un čakarēties.
Nezin cilvēki, ka tas kantoris visus apčakarē, meklē tak mašīnu ar ko braukt nejau sūdzības skatās... Man līdzīgs stāsts ar viņiem...
Ja zametil u lati6ej estj privi4ka preuveli4ivatj, ili vi dumaete 4to priezaete s anglii i samie umnie ?
Eto govorit alka6, kotorij sam vseh obmanivaet ? 😆😆😆