Autonams - Klientu apkalpošana
Labdien. Pirms laika uzstādīju savai mašīnai autogāzi autonamā. Liels uzņēmums viss it kā augstākajā līmenī.... Bet.Pienāca pirmās apkopes laiks, sazvanīju Viktoru Kričfalušiju un mēs vienojāmies, ka 11;00 ir brīva vieta pierakstam un manu apkopi varēs veikt stundas laikā. Par cik ar laiku vienmēr ir kā ir, es plānoju savu laiku, ko un kad daru. Atbraucot 10;55 uz autonamu gāju iekšā kārtot formalitātes, bet priekšā kāds cits klients. Kādu laiku uzgaidu, kad klientu apkalpo. Tad pienāk mana kārta saku ka man apkope uz 11;00 paredzēta, uz ko es saņemu laipnu, būs mazliet jāpagaida. Neko citu man nepaskaidrojot sēžu un gaidu. Gaidu 30 min...gaidu 45 min..gaidu stundu !!!!!! Kas tā ir ja ne klaja necieņas izrādīšana pret saviem klientiem !!!! Par cik laiks man bija ierobežots, nolēmu netērēt savu laiku stulbai gaidīšanai, 12;00 es aizbraucu no šī brīnišķīgi, savu klientu mīlošā, uzņēmuma !!!! Pirmā apkope man nav veikta, nez kad varēšu izbrīvēt laiku, lai to izdarītu. Kaut arī sāku domāt par alternatīvām...Tikai tad, cik saprotu, nedarbosies garantija vairs.Necieņa, klaja necieņa pret saviem klientiem, tiek demonstrēta... Vadošajiem darbiniekiem vajadzētu piestrādāt pie savu padoto apmācīšanas, kā plānot darbus un apkalpot klientus......Mans auto tika pieteikts uz apkopi 2015 gada 11 maijā.
Комментарии (2)
Laicīgi vajadzēja vērsties pie tiešām profesionāliem un godprātīgiem juristiem = www.temida.lv
Labdien. Vēlos šo to paturpināt manis rakstītajā...
Pēc pāris dienām, kad šeit atrakstīju sūdzību, ar mani sazinājās Viktora kungs no Autonama. Saruna nebija gara, Viktora kungs atvainojās firmas vārdā, ka radās tāda situācija. Varbūt arī es, kā klients, biju nedaudz pasīvs, sēžot un gaidot, bet tomēr pieraksts bija un pieteicies biju, nepatīk man lieki uzbāsties. Vienojāmies mēs par pierakstu citu dienu. Atbraucu norunātajā laikā, nodevu mašīnu, man palūdza uzgaidīt klientu uzgaidāmajā telpā, kur varēja pacienāties ar garšīgu kafiju un tēju. Mašīna bija kārtībā 35-40 minūtēs. Ko lai saka, laikam visādi gadās, dažādu apstākļu sakritības dēļ, bet ja ar mani kā klientu, pat pēc sūdzības rakstīšanas, sazinās, tad kompānijai rūp savi klienti un sava seja, klientu acīs. Cita kompānija varbūt neliktos ne zinis...
P.s Beigu beigās esmu palicis apmierināts ar autonamu. Iesaku arī citiem būt par autonama klientiem, jo šī kompānija domā par saviem klientiem.