Automeistars.lv - Serviss kas nenes atbildību
Kārtējo reizi pārliecinos, ka autoserviss ir jāizvēlas zināms un pārabudīts.
Iegriezos sev darbam tuvākajā servisā ar nosaumu automeistars.lv viskaļu ielā 20, rīga, lai nomainītu ģenerātoram siksnas skriemeli. Darbu serviss paveica, nomaksāju rēķinu un man tiek atdotas automašīnas atslēgas. Priecīgs par izdarīto darbu, bet pienākot pie sava auto, saprotu ka auto stāv atvērts un automašīnai nedarbojas centrālā atslēga un logu pacēlāji. Griežos servisā, kas par lietu, bet man tiek atbildēts, ka es jau esot ar tādu vainu atbraucis. Iebilstot serviss apņemas pārbaudīt, kas ar auto ir noticis.
Kā izrādās, kad tika remontēts auto, tika noņemtas klemmes no akumulatora un pieslēdzot atpakaļ klemmes ir izsists bloks, kas kontrolē centrālo atslēgu un kompforta ierīces. Servisa darbinieks man uzrunā ka šādas situācijas var būt un viņi nenes atbildību un ja es vēlos lai auto tiktu salabots būs vien jāmaksā...
Gribu pabrīdināt pirms iegriežoties šajā servisā automeistars.lv pārliecinties kopā ar servisa darbinieku vai jūsu auto viss strādā, jo iespējams ka nekopintetie darbinieki var nezinot kaut ko auto sabojāt ar atrunu, varbūt jūs jau man tādu auto iedevāt.
Brauciet uz zināmiem un pārbaudītiem autoservisiem.
Комментарии (10)
Kā tad lai savādāk atslēdz auto no strāvas, tikai noņemot klemmes...
Bet tas nenizīmē, ka ir jāsabojā auto, kas bija darba kārtībā
Es taja diena ari biju šajā servisa un redzēju ka taisa jūsu wv.
Viss tika darīts pareizi un akurāti.
No sakuma tika noņemta kleme no akulamatora un tad tika darītas tālākas darbības un beigas tika atpakal uzlikta kleme.
Automeistars.lv atbilde uz sūdzību
Automašīna VW Touran 2003-2010 gada modelis 2.0 TDI
2017.gada 12.janvārī klienta, automašīnai bija nepieciešams nomainīt ģeneratora skriemeli, lai šo darbu veiktu ir nepieciešams demontēt ģeneratoru, pēc darba drošības un ražotāja noteikumiem, veicot šādu darbu ir nepieciešams atvienot akumulatora spaili, ko mehāniķis arī izdarīja. Veiktais remonts tika pārbaudīts un automašīna novietota servisa teritorijā. Saņemot automašīnu, klients konstatēja, ka automašīnai nedarbojas centrālā atslēga, neveras vaļā sānu logi un neregulējas spoguļi. Reaģējot uz šo problēmu servisa vadītājs pārjautāja, vai šī problēma jau pirms tam nav bijusi, uz ko klients atbildēja, ka pirms tam automašīnas elektronika esot bijusi kārtībā, tāpēc, lai noskaidrotu problēmu, klientam tika piedāvāts veikt automašīnas diagnostiku
Veicot padziļinātu diagnostiku konstatējām, ka automašīnai ir bojāts vadītāja durvju vadības bloka mikročips TJA1020, (transresiver) kas atbild par vadības bloku komunikāciju. Šādi bojājumi parasti rodas, ja pie detaļas tiek mitrums, kā arī nolietojuma rezultātā, savukārt akumulatora pievinošanas un atvienošanas procesā izraisītās strāvas svārstības mikročipa bojājumu paātrināja. Vadības bloka pārbaudi un remontu veica sertificēts autoelektriķis. Ņemot vērā to, ka bojājums notika servisa telpās 70% no remonta izmaksām sedza autoserviss, kā arī klientam tika piedāvāts maiņas auto, gadījumā, ja automašīnu nāksies atstāt servisā uz ilgāku laiku!
Šajā servisā apkalopojos regulāri, Meisteri ir veikuši gan vienkāršus gan sarežģītus remont darbus. Ne reizi nav bijušas nekādas problēmas. Tā vien liekas, ka sudzibas iesniedzējam ir problēmas ar visiem servisiem, kuros viņš ir bijis, ja raksta ''kārtējo reizi'' Varbut tad problēma nav servisā bet gan kaut kur citur.
Nesaskatu sūdzības pamatojumu servisam it nemaz.
Vai tad servis salauza Jums bloku, kas kontrolē centrālo atslēgu un komforta ierīces?
Tik pat labi aizķerot, ņemot Jums nost vai kā savdāk jebkurā brīdi tas Jums varēja notikt. Un žēl ka nenotika Jums, varbūt ja paši maksātu 100 % par remontu tad saprastu. Un sanāk serviss vēl nāk pretī un palīdz sataisīt un no Jums pieprasa tik 30 % par visu.
Varbūt javaino vēl tālāk. Un vainot vajag mašīnas ražotāju? ko ta sit arā blokus kad klemi ņemt nost?
Meklējiet gan citu servisu. Kur par ko šādu Jums pateiktu maģiskos Krievu leksikas vārdus kur Jums jāiet.
Pats personīgi braucu nu jau 6 gadus tur, un ļoti daudz manu draugu un kolēģu apmeklē tieši šo servisu. Labākais serviss Rīgā, ko es pazīstu.
Esmu strādājis servisā (ne šajā) un zinu visu to virtuvi tāpēc varu skatīt lietu objetīvāk nekā dažī viltus komentētāji. Var būt visādi, gan apstākļu sakritības gan meistaru nemākulība, bet par cik defekts radās tieši servisā atbildību būtu jāuzņemas servisam pilnībā. Jo serviss atspēkojot vainas rašanos nevienā mirklī nepieļāva darbinieka vainu, tas jau liecina par neobjektivitāti. Otrā lieta kas liecina par servisa neprofesionālismu, ka pabeidzot auto remontu un konstatējot, ka auto nav aizslēgts necentās noskaidrot vainu un sazināties ar klientu par defekta novēršanu, bet auto novieto stāvvietā. tomēr ja tiešām 70% serviss sedza no sevis mākslīgi neuzpūšot cenu remontam, tad tas gan ir labs rādītājs jo parasti tik daudz nesedz.
Lielisks serviss! Braucu jau 6 gadus. Viss ko mainija vai laboja stradā super! Kaspars Kaprāns
Ir cilvēki kas nesaprot ka viņu misenes nav jaunas. Vienā galā spuldzīti nomaini pa to laiku otrā galā izpūtējs nokrīt. Un vainīgs tas kas mainija spuldzīti ir tikai pašsaprotami...