Autohalle SIA - neprofesionāls darbs
Neprofesionāls (?!) darbs
Gribētu brīdināt cilvēkus, kuri vēl nav sastapušies ar papildus remontiem, vai cilvēkus, kas plāno iegādāties jaunu automašīnu salonā AUTOHALLE, ka salons izmanto diezgan negodīgus servisa paņēmienus. Tas sākās (manā skatījumā) pēc salona pārbraukšanas uz jaunām telpām Mežciemā. Katru reizi sanāk kāds ‘uzmetiens’. Pagājušajā gādā decembrī, pāris dienas pēc CSDD tehniskās apskates, ‘sagadīšanās dēļ’ divu bukšu vietā – kā bija PRECĪZI ierakstīts pasūtījumā (vienam priekšējam ritenim – šo defektu atrada CSDD) tika ‘nejauši’ nomainītas bukses visiem četriem riteņiem... un attiecīgi piestādīts 4 reizes lielāks rēķins... Šoreiz 05.09.2010 datumā, pēkšņi automašīnai (Seat Altea) pārstāja darboties salona ieplūdes ventilators. Tā, kā visi drošinātāji bija veseli – 07.09.2010 pierakstījos uz servisu. Pēc pārbaudes, kas ilga veselu stundu, saņēmu rēķinu ‘par defektāciju’ Nr. 110013452 par 19, 74 LVL(ar PVN) un ... piedāvājumu (Nr. 13548) jaunā ventilatora (kods 1K1820015G) iegādei par 329, 89 LVL (ar PVN), jo, kā tika paziņots – ventilatora motors sadega un mērot to ar testeru tas ‘iet uz korpusu’, pie tam – drīz pienāks rudens lietains laiks un ar mašīnu pabraukt nevarēs, jo svīdīs logi. Šoka stāvoklī ar smagām pārdomām aizbraucu mājās...
Pēc vairākām konsultācijām, kurām veltīju visu dienu (pie datora un ar telefonu rokās) konstatēju ka, detaļas cena nepamatoti augsta un Latvijā oficiāli to var pasūtīt par 204, 34 LVL (ar PVN), bet viens no AUTOHALLE konkurentiem (Seat automašīnu tirdzniecības salons) piedāvā šo preci par 240 LVL (ar PVN). Pie tam, ventilators (kods 1K1820015G) ir uzstādīts WV Golf 5. Un Latvijā autokapsētās tas ir nopērkams par 50 LVL...
Tā, kā man radās šaubas par ventilatora sadegšanu, pierakstījos vienā no Sarkandaugavas „parastiem” servisiem. 09.09.2010 par 5 LVL (ar PVN – protams ar visu čeku!), 25 minūšu laikā mans ventilators SĀKA DARBOTIES! Jo tas vienkārši bija viegli ieķīlējies, jo bija pilns ar putekļiem – izskatās, ka tas ir kāds Seat Altea slēpts defekts, iztīrot ar saspiestu gaisu un pāris reizes pagriežot to ar roku – problēma tika atrisināta!
Interesanti, ka pēc tam, kad stundu vēlāk, ar jautājumiem, ierados AUTOHALLE servisā, pēkšņi atradās diagnostikas saraksts (uz piecām, pustukšām lapām!), kur ir konstatēts, ka ventilators ir ieķīlējies (bet ne sadedzis, kā bija paziņots iepriekš 07.09.2010 datumā).Tika pateikts, ka serviss nodarbojas (par 19, 74 LVL!) tikai ar defektāciju un viņi ir atklājuši – ka ventilators nestrādā (it kā es bez viņiem to nezinātu :)).
Tātad divi jautājumi, uz kuriem lai atbild paši automašīnu vadītāji:
Vai ir vērts griezties, ļoti dārgā un bezjēdzīgā servisā, kas klientam nepiedāvā izvēli: remontēt bojāto detaļu vai nomainīt pret jaunu?! Tagad saprotu, ka manai automašīnai ventilators tiktu iztīrīts no putekļiem, bet jāmaksā būtu par nomaiņu.
Vai ir vērts pirkt jaunu mašīnu salonā, kuram ir tik maigi sakot negodīgs serviss?!
Un gala secinājums: gribiet lai mašīna REĀLI strādā bez problēmām, un neieguldīt lielu naudu remontos – izmantojiet „parasto” servisu pakalpojumus!
Комментарии (2)
Pilnīgi piekrītu par parastajiem servisiem. Kamēr ir garantija, viss OK, šādus defektus novērš iekš tās, pēc tam - adios.
Autohalle jau kopš atvēršanas nav nekāds labais serviss. Man čoms pie viņiem Leon nopirka. Auto patīk, bet tieši attieksmes un darbu kvalitātes dēļ teicās SEATu vairs nepirkt. Starp citu, arī otrs serviss - Autofavorīts nav nekāds paraugserviss. :)
Līdzīgi bija autoservisā GrossAuto Zemzaru 1. Nomainīja manai mašīnai siksnu ar visiem rulļiem pa 540ls. Braucu gadu bēdu nezinādams, līdz pienāca laiks atkal mainīt. Iebraucu ''parastā'' servisā un atklājās brīnumi- tāds pats siksnu+ruļļu komplekts, kāds bija man uzstādīts maksā 75ls un otrkārt- siksna nebija uzlikta pa metkām pareizi! Es savukārt braucu domāju, ka mašīna iet savādāk, bet nevarēju iedomāties par šādu iznākumu. Parastajā servisā atstāju 85ls.. Laikam atšķirība ir?