autobusu pārvadājumi - dispečeres rupjība Nordekā
Nordekas dispečere, atbildot uz jautājumu, kāpēc 8.03 Teikā nebija autobuss, kam bija jābūt 7.22 atbildēja nevis ar vieglu atvainošanos, ka, diemžēl, autobuss ir saplīsis, bet uzbrūkot, ka tas pa gaisu nevar lidot! Paldies!
Комментарии (2)
cūkas nu.
Ja Tu Keita to par atsevišķiem pasažieriem, tad pilnībā piekrītu. Ja galvā bez skaidām ir arī smadzenes tad vajadzētu saprast, ka Dispečere ir viena, bet to zvanītāju ar visādām problēmām pa dienu ir simtiem un tam visam pa starpu vēl jāizlaiž autobusi reisā. Visprātīgāk ir uzzināt uzzvanot autoostai. Ja autobuss ir izbraucis, tad gaidi, ja nav tad zvani Dispečerei un noskaidro apstākļus kā rīkoties tālāk.