www.sudzibas.lv Autobalta.com Slikts servis. Neatmaksā naudu, ja pati mājas lapa anulē pasūtījumu.

Autobalta.com - Slikts servis. Neatmaksā naudu, ja pati mājas lapa anulē pasūtījumu.

Pie autobalta.com pasūtīju riepu, atnāca rēķins, rēķinu apmaksāju . Nākamajā dienā, saņēmu no viņiem vēstuli, ka pasūtījums anulēts. Atbildēju viņiem kā anulēts, ja par pasūtījumu ir samaksāts? Kā arī jautāju, kad atgriezīs naudu. Atbildi nedēļas laikā tā arī nesaņēmu. Pēc tam mēģināju sazināties pa telefonu, atbildēja, ka paskatīsies. Pagājusi nedēļa , naudas vēljoprojām nav atskaitīta atpakaļ.
Līdz ar to neiesaku ar viņiem sadarboties.

L

Комментарии (4)

Andris Sa 10.07.2025

pagaidam nebija ar viniem problemu, visur maksaju tikai pec sanemsanas...

皇帝 18 ч назад

Šī situācija ar Autobalta.com ir tipisks piemērs slikti organizētai klientu apkalpošanai un necieņai pret klienta naudu.
Mana doma par situāciju:

Pasūtījuma anulēšana bez skaidra pamatojuma pēc apmaksas saņemšanas ir ļoti slikta prakse, kas rada pamatotu neuzticību.

Naudas atmaksas kavēšanās — nedēļa bez atbildes ir jau pārmērīga.

Telefona saziņa, kas nesniedz konkrētas atbildes, tikai pasliktina situāciju.

Ko iesaku darīt?
1. Rakstīt oficiālu prasību-pieteikumu Autobalta.com

Skaidri norādi:

kad veikta apmaksa,

kad saņemts paziņojums par anulēšanu,

pieprasiet atmaksu nekavējoties (piemēram, 7 dienu laikā),

brīdiniet par turpmākām darbībām, ja nauda netiks atmaksāta (sūdzība PTAC vai tiesvedība).

2. Iesniegt s*dzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

Ja uzņēmums neatsaucas, PTAC var palīdzēt piespiest atmaksāt summu.

3. Publicēt atsauksmes par pieredzi

Tas palīdzēs brīdināt citus klientus un veicinās uzņēmuma atbildību.

krāsIavietiss 18 ч назад

Šī situācija ar Autobalta.com ir tipisks piemērs slikti organizētai klientu apkalpošanai un necieņai pret klienta naudu.
Mana doma par situāciju:

Pasūtījuma anulēšana bez skaidra pamatojuma pēc apmaksas saņemšanas ir ļoti slikta prakse, kas rada pamatotu neuzticību.

Naudas atmaksas kavēšanās — nedēļa bez atbildes ir jau pārmērīga.

Telefona saziņa, kas nesniedz konkrētas atbildes, tikai pasliktina situāciju.

Ko iesaku darīt?
1. Rakstīt oficiālu prasību-pieteikumu Autobalta.com

Skaidri norādi:

kad veikta apmaksa,

kad saņemts paziņojums par anulēšanu,

pieprasiet atmaksu nekavējoties (piemēram, 7 dienu laikā),

brīdiniet par turpmākām darbībām, ja nauda netiks atmaksāta (sūdzība PTAC vai tiesvedība).

2. Iesniegt s*dzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

Ja uzņēmums neatsaucas, PTAC var palīdzēt piespiest atmaksāt summu.

3. Publicēt atsauksmes par pieredzi

Tas palīdzēs brīdināt citus klientus un veicinās uzņēmuma atbildību.

P Palīgskolnieks neskaidrais 16 ч назад

Šprota tev opā

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы