www.sudzibas.lv Aura Auto Servisa pieņēmēji

Aura Auto - Servisa pieņēmēji

Mūsu ģimenē ir 2 automašīnas - VW un Lexus. Tā kā Aura Auto atrodas vistuvāk mūsu darba vietai un sevi pozicionē kā servisu, kas piedāvā "JEBKURAS MARKAS AUTOMAŠĪNAS SERVISA PAKALPOJUMI" un "ir piemērots, lai nodrošinātu labāko tehnisko servisu arī jebkuras citas markas automašīnai" (info no www.auraauto.lv), nolēmām vērsties pēc palīdzības pie viņiem. Tā kā Aura Auto tomēr ir Mitsubishi un Mazda autorizētais serviss, devāmies uz turieni ar jautājumu, vai viņi uzņemtos arī Lexus un VW remontu. Servisa pieņēmējs, apjautājies par to, kādas problēmas ir konkrētajiem auto, (VW - problēma ar agregātu piedziņas siksnu, Lexus - problēma ar signalizāciju, kā rezultātā nedarbojas ģenerators un auto pārvietojas tikai uz akumulatora rēķina), pierakstīja abus auto remontam, nebilstot neko par to, ka šādas problēmas viņi nebūtu spējīgi atrisināt.
VW tika pierakstīts remontam nākamajā dienā plkst. 15:30. Serviss strādā līdz plkst. 19iem. Arī mums tajā dienā darba laiks bija līdz 19iem. Gaidīju zvanu no servisa, lai būtu lietas kursā par to, kas notiek ar auto, kādas ir iespējamās remonta iespējas un cenas. Nekādu informāciju no servisa tā arī nesagaidīju, tādēļ pats zvanīju ap 18:40. Cilvēks, kas atbildēja, par manu auto neko nevarēja pateikt, jo ar to nodarbojoties cits meistars. Solīja pajautāt tam otram meistaram un atzvanīt. Tas, protams, nenotika un 10 minūtes pirms servisa slēgšanas nolēmu doties uz turieni pats. Arī 5 minūtes pirms servisa slēgšanas man neviens nebija zvanījis. Kad aizgāju pakaļ savam auto un jautāju, kas ir izdarīts, un vai vispār šodien savu auto dabūšu atpakaļ, nācās vēl kādas 10 minūtes pagaidīt, kamēr servisa pieņēmējs "noskaidroja", kas tad ir par vainu manam auto. Beidzot uzradās arī "zinošais" pieņēmējs un paziņoja man, ka "esot jāmaina siksna"!! To, ka siksna ir jāmaina, būtu spējis pateikt jebkurš, kurš to būtu redzējis, jo siksnai bija acīm redzami bojājumi. Trīs ar pusi stundu laikā - no 15:30 - viņi bija konstatējuši to, ka esot jāmaina siksna..!! Pirms auto atstāšanas servisā, bijām runājuši, ka jānoskaidro IEMESLS, kādēļ siksna tiek bojāta, nevis tas, ko viņiem jau biju pateicis iepriekš. Tātad 3,5 stundu laikā netika izdarīts pilnīgi NEKAS. Tika piedāvāts pasūtīt siksnu, to nomainīt, jo neesot vizuāli redzams nekas tāds, kas siksnu bojājot, lai gan siksnas bojājumi ir acīm redzami, un kopš tās nomaiņas pagājis vien nepilns gads un nobraukti nedaudz vairāk kā 10 tkm... No šī piedāvājuma atteicos, jo no siksnas maiņas, nenoskaidrojot tās paātrinātā nodiluma iemeslus, jēgas nav nekādas... man tika jautāts, "priekš kam tad es to mašīnu esmu pie viņiem atvedis?", uz ko atbildēju, ka auto tika atvest, lai noskaidrotu problēmas iemeslu, nevis 3,5 stundu laikā konstatētu to, ko es viņiem jau biju pateicis pats. Tas pielika treknu un nepatīkamu punktu tās dienas servisa apmeklējumam.
Lexus tika pierakstīts uz servisu pirmdienas rītā pēc brīvdienām. Pēc iepriekšējā nedēļā piedzīvotā, apsvērām domu atsaukt otra auto servisa apmeklējumu, taču, tā kā auto nedarbojās ģenerators, nekur tālu ar to tikt tāpat nebūtu iespējams.. Tas, ko piedzīvojām pirmdienas rītā, bija ko vērts... Aizvedot un atstājot auto, servisa pieņēmējs (tas pats cilvēks, ar kuru nācās kontaktēties iepriekšējā reizē), pajautāja, kas tieši ar auto nav kārtībā.. Īsumā to vēlreiz iztāstot (tas, protams, ir "normāli", ka katram servisa pieņēmējam viens un tas pats stāsts ir jāstāta vairākas reizes!!), saņēmām pretjautājumu par to, ko, mūsuprāt, viņi - Maza & Mitsubishi dīleris - varot padarīt ar Lexus signalizāciju, viņiem taču neesot ne shēmu, ne kā, jo tā taču neesot ne Mazda, ne Mitsubishi...!!! Pagriezāmies un aizgājām..
Pēdējā reize, kad spērām kāju šajā idiotu servisā, kurā viens servisa pieņēmējs, zinot konkrētu auto konkrētās problēmas, bez ierunām un jautājumiem pieraksta servisa apmeklējumu, sakot "jā, protams, apskatīsimies", bet otrs, tad, kad auto ir atvests, ir pilnīgā nesaprašanā par to, ko mēs iedomājamies, uz viņu ekskluzīvo servisu vedot kaut kādus Lexus un VW...
Nožēlojami...

R

Комментарии (3)

Eseseseseseseses 11.02.2012

jeezinj, tev sieva vispaar dod? taa uzvilkties un taadu palagu sarakstiit par buutiibaa tik nesvariigu teemu..nu nesalaboja tev to masiinu tur, nu un? aizdzen uz vw servisu, vareeji to izdariit uzreiz un probleemu nebuutu. skaade nekaada, naudu tev par to nepanjeema, par ko vispaar cepies?

A Anta Jansone 13.02.2012

Labdien, Robert! Ja izvēlaties oficiālo servisu, tad vislabāk izvēlēties sava auto markas pārstāvi. Piemēram, Lexus Rīga West autocentra speciālisti Jums noteikti palīdzēs atrisināt visus jautājums, kas saistīti ar Jūsu Lexus apkopi un remontu. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties [slēpt]@wess.lv vai tālr. 67004001.

F Feldža 05.03.2012

Normāli tas nav, tas izskatās pēc reālām organizācijas un kvalifikācijas problēmām..
Bet dīleris par dīlera cenām nav obligāts, varu ieteikt griezties pie mums-apkalpojam visu marku automašīnas visaugstākjā līmenī, ir maiņas auto un individuāla pieeja, ja nu kas 20278278, Jānis.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы