Augļu serviss - slikts serviss
Pasūtīju preces ar piegādi uz mājām (arbūzs, augļi, dārzeņi utt.).
Pēc pasūtījuma veikšanas man atzvanīja, vienojās par datumu un laiku, viss ok.
Pasūtījuma saņemšanas dienā zvana kurjers, brīdina par drīzu ierašanos. Teicu viņam domofona numuru.
Pēc kāda laika viņš zvana vēlreiz, jau aizkaitināts un saka: "Es jau gaidu 10 minūtes!".
Es: "Kur Jūs gaidat? Es taču pateicu domofona numuru", un uzsaucu to vēlreiz.
Kurjers: "Es gaidu lejā"
Es: "Gribat lai es nāku lejā?"
Kurjers: "Jā, kāpat lejā, esmu noguris."
Es: "Es neiešu.."
Kurjers: "Jūs nenāksiet lejā?"
Es: "Nē."
Kurjers: noliek klausuli.
Pēc 10 minūtēm atbalsta dienests zvana ar jautājumu par notikušo. Es īsi atkārtoju iepriekš minēto dialogu. Atbalsta dieniests saka, ka šī ir mana kļūda, jo es nenorādīju, ka piegādei jābūt līdz dzīvoklim (?). Te es pārsteidzos, jo pirmo reizi ar ko tādu sastopos (agrāk kurjeri paši nesa pasūtījumus pie dzīvokļa). Turklāt manā mājā ir lifts, nav problēmu.
Atbalsta dieniests saka, ka piegade pie dzīvokļa tiek veiktas tikai atsevišķos gadījumos - invaliditāte, grūtniecība, mazs bērns (šis ir mans gadījums). Apliecinu, ka esmu jaunā māmiņa, uz ko man norāda, ka par to vajadzēja pastāstīt kurjeram.
Jūtos apvainota, jo mānuprāt atbalsta dienesta darbs ir klientu atbalsts, nevis viņu kritika un norādījums uz kļūdām, lamāsanas; arī, domāju, ka viņu darbs ieklauj palīdzība klientam ātri un ērti veikt un saņēmt pasūtījumu (lai kompānija nopelnītu naudu).
Man žēl, ka tik labs uzņēmums cieš zaudējumus neapmācīta personāla dēļ. Savukārt viņu konkurents Lauku Ferma absolūti vienmēr piegādā laikā un līdz dzīvoklim. Tur es pārsūtīju savu pasūtījumu, kuru ar laipnību un pieklājību saņēmu jau nākamajā dienā! Rekomendēju to!
Es ceru, kā Augļu Serviss vadība izlasīs manu sudzību, noklausisies telefona ierakstus lai pārliecinātos, ka pakalpojums ir bijis negodīgs. Veiksmi!
Daļa no mana teksta neienaca.
Kad pateicu atbalsta dieniestam par to, ka dribu atcelt pasutījumu, jo nesanēmu to sarunāta laika un citas dienas man jau neder, sieviete vienkarti nolika klausuli...
Es parzvanīju lai noskaidroto notikuso, un vina ļoti agresīvi ar mani runāja. Saka teikt it kā paskaidroja par atcelšanas politiku (nē - ka jau minēju, viņa vienkarši nolika klausuli). Un uz maniem jautājumiem pasīvi agresīvi klusēja, vai neatbildēja.
Kad es uzprasīju par to, vai ir iespēja tomēr saņēmt savu pasutījumu kā bija gaidīts (tajā pašā dienā), vina draudīgi pateica: "Nē, mes ja atcelam pasutījumu!" un atkal nolika klausuli...
Комментарии (4)
a tu esi izteelojusies kurjera darba dienu?.tev noteikti bija triis maisinji paredzeeti..ieskaitot arbuuzu..tas vien jau aiznema vienu maisu..kaa tu domaa ja kurjeram katraa adresee.kas dienaa ir vismaz 30.buus jaaneesaa pa vairaakaam reizeem? tas nav fiziski izdaraams..pats covid laikaa piestraadaaju bolt par kurjeru..tad luuk ir taads bolt market..aizbraucu..man iedod seshas seshpakas ar 1.5 litru mineraali..pluss veel pusauto bagaaznieks ar preceem.un aizbraucu pie klienta.ceturtais staavs..kaa idiots neesaaju taas mantas..biju piekusis aarpraataa..taa bija peedeejaa reize kad vedu no bolt marketa..starp citu..zinaaji ka piemeeram ledusskapi kad peerc.un pasuuti piegaadi dziivoklii..ir jaamaksaa 10 eiro par katru staavu?.jo normaals cilveeks nestraadaas taadu verga darbu..tik pa lielu samaksu..
un kurjeram par vienu adresi darba deveejs maksaa apmeeram vienu eiro uz rokas..uzskati to par adekvaatu samaksu?
Dīvaini, tiešām esat jaunā māmiņa? Kā tas varēja notikt, jo pēc rakstītā izklausās, ka sen neesat apmierināta.
Kurjers varēja vēl nomizot un sagriezt auglīšus , un miskasti iznest atvadoties no jums ar dziļu izklupienu .