www.sudzibas.lv Astra Dent Nolauzta Plombe

Astra Dent - Nolauzta Plombe

Vakar ( 30.09.2025 ) devos uz Astra Dent lai veiktu zobu higiēnu pie speciālistes O. Taranuhas. Speciāliste bija ļoti laipna visu ātri izstāstīja, apskatīja zobus un sāka procedūru. Taču kādā brīdī pamanījās vienam zobam nolauzt plombi. Šo zobu biju labojis aptuveni pirms 2-3 mēnešiem klīnikā Nīderlandē. Pabeidzot higiēnas procedūru ārste aizgāja pie cita ārsta lai sarunātu, ka salabos nolauzto plombi. Ar ko es biju mierā, jo galvenais lai to sataisa. Viņa teica ka būs nedaudz jāuzgaida un mani pieņems zobārsts. Es teicu, ka jā viss labi un paldies, ka sarunājāt ātru situācijas risinājumu. Cik sapratu no viņas uzvedības un esošās situācijas, tad par labošanu man nebūs jāmaksā, un arī ne viena vārda viņa neminēja, ka tomēr būs gan. Tālāk mani uzņēma ārsts un diezgan ātri zobu salaboja, cik sapratu ar pagaidu plombi, jo ārsts diemžēl nerunāja valsts valodā. Labi tas mani apmierina uz doto brīdi, jo nākošajā dienā jau jālido atkal uz Nīderlandi. Paņēmu drēbes un dodos jau prom un saku paldies un uzredzēšanos administrātorei, kad viņa tā iesmejas un saka kāds uzredzēšanos, jāmaksā par plombi. Es uzreiz atbildu, kā jāmaksā? Man nolauza plombi un neviens neteica, ka par šo būs jāmaksā. Esmu nepatīkami pārsteigts. Dotajā brīdī, arī jau higiēniste ir devusies mājās un rodas stulba situācija, kuru skaidroju no savas puses, ka man tika nolauzta plombe un kāpēc man jāmaksā par pārtaisīšanu, jo neviens neminēja, ka būs jāmaksā. Esmu gatavs nākt pretī un saku ka samaksāšu pusi no summas 45€, jo kopējā summa ir 90€. Administratore sāk man kaut ko skaidrot krievu valodā, ka viņa nevar dot atlaidi utt. Es saku kā nevar, bet zobu nolauzt man var un viss kārtībā? Nevienam par to nav nekāda atbildība? Un vēl nav kauna arī runāt krievu valodā, laikam aizmirsusi ka šeit nav Krievija! Tālāk turpinu strīdēties un prasu kādu atbildību no klīnikas puses, bet tādas protams nav, vadības neesot un neviens neko nezina un nekādas atlaides nebūs. Kas mani protams šokē, jo attieksme pret mani kā klientu, kas jau tikko samaksāja par higiēnu un apmeklē jūsu iestādi ir vienkārši nožēlojama, nekāda. Teica ja nemaksāšu, tad iekļaus mani parādnieku sarakstā! Beigās samaksāju 90€ un aizgāju. Nekad vairs šo vietu neapmeklēšu un neiesaku nevienam tur iet. Attieksme pret klientu ir zem katras kritikas, atbildības nekādas, pretim nākšana nekāda, tikai maksā! Nožēlojams līmenis!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы