Asko - Pārdod jau rezervētu galdu citiem
"Asko" veikalā tika rezervēts galds "Moon", nākamajā dienā, ierodoties pakaļ pirkumam, tieši tajā brīdī veikala krāvēji veda galdu ārā no veikala. Uz jautājumu, kas notiek, sekoja atbilde, ka galds esot tikko pārdots. Veikalā uz to brīdi strādāja četras pārdevējas, trīs no viņām apliecināja, ka zināja, ka galds ir rezervēts, bet ceturtā, kas to nupat bija pārdevusi, neko nezināja un negribēja zināt... Ar to arī "Asko" veikala pārdevēju darbība beidzās... prece taču esot pārdota, ko es te vēl gribot... tāda galda vairs nav un nebūs.
Комментарии (4)
nju jaaaa!!!! tāpēc jau labāk ir iemaksāt visu summu vai arī vismaz daļu :(
un vēl - ap kuru laiku bijāt sarunājuši galdu nopirkt? man domāt, pārdevēji laikam nebija pārliecināti, ka atbrauksi pakaļ; tā kā bija ozdevība pārdot, viņi to arī izdarīja (nereti tā tirdzniecībā gadās, ka cilvēks pārdomā, nepaziņo un vairs tā nekad nepainteresējas par preci, lai gan pa to laiku jau 4x to varētu pārdot
izskatās, ka pārējās pārdevējas to vienu nav informējušas par to, ka galds rezervēts. Nu tur neko nevar izdarīt, kas samaksājis, tam priekšroka. :( Stlba kļūda, jāatdzīstas.
Bija sarunāts, ka nākamajā dienā braucu galdam pakaļ, jo iepriekšējā dienā biju bez mašīnas...
Tā tiešām ir, ka ir cilvēki, kuri svēti solās atnākt, bet tā arī neatnāk. Tāpēc vislabāk ir iedot pārdevējam savu tel.nr. un tiklīdz būs kāds cits pircējs, tā jums piezvanīs un pajautās vai jūs 100% ņemat.
Otrs variants ir tāds, ka ir riebīgi kolēģi, kuriem ir vienalga, kuriem galvenais pārdot.
Ja bija noformēta rezervacija un iemaksāti 30% no cenas, dators būtu parādījis ka nav tas preces vairak.pati strādaju ar klientiem un ļoti bieži palūdz rezervēt un neliekas nezinis.varu Jūs nomierināt ka ir labaki galdi par MOON/ zālē stav cita krāsa, bet iespējamas arī citas, jautajiet pārdevējiem/.Jums neienaca prata kadēļ tas galds nav un nebūs?Lūk tā.vēlu veiksmi.