AS "Liepājas autobusu parks" - Terminālis
Labdien! Es 05.01.2023 gaidīju savu autobusu kura reiss ir Rīga-Saldus-Vaiņode-Liepāja. Es braucu ar šo autobus no Saldus kas atiet 18:55 un braucu līdz Nīgrandei kas pienāk 19:52. Iekāpjot autobusā es šoferim uzrādīju, 3+ goda ģimenes karti un id- karti. Uz ko viņš apskatījās un pajautāja līdz kurienei. Un ko es atbildēja, ka līdz Nīgrandei ar piebildi, ka maksāšu ar norēķina karti. Un ko man šoferis atbildēju, ka aparāts nestrādā, ko pats ar savām acīm redzēju, jo terminālī rādija ,,Please wait,, (lūdzu uzgaidiet). Es šoverim teicu, ka man nav skaidras naudas, uz ko viņš man atbildēja, ka ir vēl 10 minūtes laika, lai skrienot uz veikalu ,,Rimi,, līdz bankomātam, lai noņemtu naudu. Uz ko es atbildēju, ka man ir uz kartes nauda tikai, lai es varētu nopirkt biļeti. Uz ko viņš atbildēja a ko es varu izdarīt, es nevaru nekādi palīdzēt u.t.t. Mans jautājums ir vai šoferis ir tiesīga šādi rīkoties, vai tiešām pirms reisa nenotiek kaut kādas pārbaudes tehnikai t.s. Termināliem? Es uzskatu, ka tas nav pareizi un, ka šādus autobusu ar bojātiem termināliem reisos nevarētu laist, jo tik pat labi, ja nepārbauda autobusa tehnisko stāvokli tad ir bīstami braukt ar šādiem autobusiem?!
Комментарии (13)
Tas visdrīzāk ir nepareizi, un arī es kādam par šo gribētu dot pa pakausi (kaut gan tūlīt te sāks gaudot visi apgaismības laikmeta personāži, kas kartes uzskata par žīdmasonu elles rīku), bet šis jautājums varētu labāk būt atbildāms autotransporta direkcijai.
Jā iespējams, ka tas drīz notiks, bet jā piekritīšu, ka vairāk atbildi gaidīšu no autotransporta direkcijas.
Šoferis nav vainīgs, ka termināļi nestrādā,ja ir vājš interneta savienojums. Atvaino, bet skaidrai naudai vienmēr jābūt. Jebkurš saprātīgs cilvēks zina,ka tā var gadīties. Arī cilvēki var iedot autobusā naudu, kuru tu atdotu pēc tam. Tā nav
problēma, cilvēk.Vienreiz arī tā gadījās,bet cilvēki bija izpalīdzīgi, un aizdeva. Tā lūk. Šoferis var tā rīkoties, nevar uzņemt,ja nav naudas. Tas tikai loģiski!
Neuskatu, ka šis ir pareizs pamatojums.
Bet Jūsu arī nē. Koks ar diviem galiem. Personīgi es neredzu par ko sûdzèties,ja skaidri zinàms ka terminali var nestradat.
Tā kā lai tev tā kalpo par mācību,ja nevari paņemt skaidru naudu līdzi.
Bet, ja dzīvo lauku teritorijā, loģiski, ka to naudu Tu no gaisa nedabūsi, un ja tev ir tikai uz kartes tad…
Ir vēl opcija telefonā nopirkt biļeti bezrindas.lv un norēķināties vietnē ar karti. Katrā ziņā - nepatīkami.
Ir jā, bet piekritīšu, ka tas ir nepatīkami.
Jā, autobusa šoferis speciāli bojāja termināli, lai Jūs nevarētu nopirkt biļeti. Un šis autobuss ir bīstams sabiedrībai... Nobrauks visus, jo terminālis nestrādā!
Paļauties tikai uz karti nedrīkst. Ir jābūt skaidrai naudai. Ir jābeidz domāt, ka kartes 100% visur ņems, ka termināļi vienmēr strādās. (Kad bankām notiek DDoS uzbrukumi, tad noklāties var viss, termināļi, bankomāti, maksājumi, etc. Un tos prognozēt nevar un tur neviens šoferis, pārdevēja neko nevar ietekmēt.)
Pazudīs karte, ko tad? Arī vainosiet šoferi, ka viņš nevar Jūs aizvest?
Vai Jūs arī veikalā sūdzaties, ja kartes terminālis beigts? Un tālāk ziņojiet PTAC, bankām, etc, ka terminālis neiet? Uzskatiet tos par bīstamiem veikaliem?
Paši autobusa vadītāji nav apmierināti ar šīm jaunajām kases aparātiem. Viņas diezgan bieži lago, it īpaši aukstā laikā.
Viņas?
Par ko balsoji?