www.sudzibas.lv AS ''CATA'' Slikts serviss

AS ''CATA'' - Slikts serviss

2024. gada 1. janvārī braucu maršrutu Cēsis-Gulbene, plkst. 14.35, man ir bāreņa apliecība, taču šoferis grasījās nepārdot biļeti, jo domāja, ka tā ir viltota, pēc tam viņš lika samaksāt par bagāžu, par somu, kura stāvēja zem manām kājām. Smiltenes autoostā, kamēr autobusā kāpa pasažieri, tikmēr mana māsa aizgāja uz tualeti, līdz tie bija sakāpuši, viņš vēra uzreiz durvis ciet un grasījās braukt tālāk, teicu, lai uzgaida, jo māsa tūlīt atnāks no tualetes, taču atbilde bija tāda, ka tā ir mūsu problēma un viņš negaidīs. Tad piesitu pie durvīm, lai viņš tās atvērtu, minēju, ka mūsu visas mantas ir iekšā autobusā, taču šis fakts šoferi neuztrauca, viņš aizvēra durvis un turpināja izbraukt no minētās autoostas. Apstājās tikai tad, kad mana māsa burtiski izskrēja priekšā autobusam. Ir ļoti nepatīkami saņemt šādus pakalpojumus un šādu reakciju uz fizioloģisku vajadzību- tualetes apmeklējumu.

A

Комментарии (5)

J jurčuks_punčuks 16.01.2024

Jā, piekrītu. CATA šoferīši daži ir tādi nīgri un nelaipni...

Velvetpopstar 16.01.2024

Tualeti vajag apmeklēt laicīgi, lai negadītos šādas problēmas.

J jurčuks_punčuks 16.01.2024

mazā nelaimītes čupiņa. esi kādreiz ar autobusu 4h braukusi? esi kādreiz vispār ar autobusu braukusi? ir arī cilvēki kam ir urīna nesaturēšanas problēmas.

Velvetpopstar 16.01.2024

Vispār esmu un pat vairāk pa 4 stundām.

J jurčuks_punčuks 16.01.2024

labi. bet ne jau visi spēj izturēt kaut vai tos pašus 30 min braucienus. un ja nu cilvēkam nebija laika aiziet uz tualeti?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы