www.sudzibas.lv Argus Kāpēc jābļauj?

Argus - Kāpēc jābļauj?

09.01.2008 internetā pasūtīju preces no SIA "Argus radiodetaļu tirdzniecība". Viss notika kā parasti, tikai rēķins pa faksu vai nu neatnāca ,vai arī mūsu vainas pēc kaut kur "aizķērās"... lai nu kā, bet līdz grāmatvedībai tas netika. Kad šodien 17.01.2008 piezvanīju uz Agusu un palūdzu atsūtīt rēķinu . Man pieklājīgi apsolīja to atsūtīt, un atsūtīja arī. Paldies. Skaistais brīdis iestājās tad, kad apmēram pēc 10 minūtes pēc rēķina saņemšanas man piezvanīja kāda sieviete un nestādoties priekšā sāka aurot ka rēķinu man esot nosūtījusi jau 09.01.2008 un vispār, ko es iedomājoties, jo mans pasūtījums jau stāv sagatavots sūtīšanai, bet tagad viņu darbinieks otrreiz dabūjis pasūtījumu pa noliktavu vākt priekš manis... (jāpiezīmē, ka pasūtījums sastāvīja tikai no 6 pozīcijām, un kāda man daļa gar to kā viņi pasūtījumus sagatavo ) Pēc manas atvainošanās es dabūju dzirdēt vēl vienu dusmu izvirdumu pēc kura saruna beidzās. Tādu attieksmi es nebiju sastapis kopš padomju laikiem... Ceru ka tam cilvēkam pēc izbļaustīšanās vieglāk palika, tikai es pēc iespējas izvairīšos no darījumiem ar šo uzņēmumu.

Комментарии (1)

A Ants 16.01.2013

Parasti apmeklēju Argus veikalu ūnijas ielā 11a, taču turpmāk tur noteikti vairs neiešu, jo apkalpošana ir maigi izsakoties nekāda. Apakšējā stāva pārdevēji aiz garlaicības nezina kur likties, bet otrajā stāvā regulāri ir rinda līdz trepēm, vai pat uz tām. Varētu vai nu iesaistīt pie vajadzības pārējo personālu, vai algot papildus cilvēkus. Kad biju tur 07.01.13. atkal bija pamatīga rinda un tikai divi pārdevēji, kuri jaušami netika galā ar saviem pienākumiem, jo viens rakās datorā, bet otrs pēc konvejera principa apkalpoja pircējus. Kad pēc pamatīgas gaidīšanas biju sasniedzis finišu un pasniedzu pārdevējam (vājas ķermeņa uzbūves, brillēs) nepieciešamās detaļas paraugu, tas ar smīnu izviļāja to pa galdu un pateica, ka nezinot kas tas ir. Detaļa bija pārlūzusi, bet marķējums bija salasāms un es uzreiz paskaidroju, ka tas ir parasts FM uztvērēja filtrs no standarta mūzikas centra. Saņēmu atbildi, ka viņam neesot laika ar to nodarboties, lai ejot uz darbnīcu. Es sekoju šim vērtīgajam padomam un tā arī izdarīju - tuvējā sadzīves tehnikas remonta darbnīcā 5min laikā nopirku to no meistara par 2Ls. No viņa arī uzzināji, ka labāk un vienkāršāk ir pirkt šadas lietas Lemona veikalā vai "Latgalītes" tirdziņā, tur uzklausīs un palīdzēs vienmēr.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы