Aptauju Centrs - Nesamaksā nopelnīto
Nekavējiet savu dārgo laiku šīm muļķībām, kārtējais krāpnieku kantoris. Veselu gadu pildīju anketas, nopelnīju 10 EUR un gribēju saņemt atlīdzībā kā dāvau karti Maximā. Pieprasījumu izdarīju jau 10.2014., līdz pat šim brīdim nekas nav saņemts. Kantoris nav sazvanāms un uz e-pastiem neatbild. Drausmīgi jūtos piečakarēts, žēl patērētā laika. ai tad tiešām tādus kantorus neuzmana neviens valstī ?!?!
Комментарии (13)
Nezinu, man gan atsūtīja, pie tā es pasūtīju dāvanu karti 5 euro vērtībā, bet atsūtīja 10 euro. Bet bija jāgaida pāris mēneši.
Meli! Dāvanu karti 5 euro? Palasi noteikumus...
Labdien, Zoo1 un citi!
Esmu Aptauju Centrs vadītājs Andris Avotiņš. Diemžēl apbēdināšu jūs - neesam krāpnieku kantoris, bet gadās dažādas neprecizitātes ar informācijas apmaiņu (piem., neprecīzi norādīta piegādes adrese) vai pasta piegādēm (piem., pasts nav piegādājis sūtīto vēstuli vai pasta kastē tiek klāt svešas personas). Situācijas ir dažādas. Pa laikam saņemam pretenzijas, ka pieprasītā atlīdzība nav piegādāta un tad šo jautājumu risinām atkārtoti līdz savu saistību izpildei. Kā apliecinājums tam ir lietotāja "viproup" komentārs.
Aicinu arī jūs un ikvienu, kas saskaras ar šādām situācijām, vispirms pieteikt pretenzijas un mūs informēt par šādiem gadījumiem - tie tiks risināti. Pretenziju gadījumā rakstiet savu profila lietotājvārdu, kontaktālruni un pretenzijas būtību. Kontaktinformācija: [slēpt]@aptaujucentrs.lv vai [slēpt]@aptaujucentrs.lv
Paldies par informāciju,
Andris Avotiņš
Dienmžēl, ja sūta e-pastu, neviens neatbild. Un telefons klusē. Atrunas.
Jau simto reizi prasu lai atjauno paroli, bet klusums pilnīgs!
Es protamas atvainojos ja manas pretenzijas ir "nepamototas", bet vai tad tiešām Jūs nevarat atbildēt uz raktītiem e-pastiem, rakstīju Jums 10.12.2014. [slēpt]@aptaujucentrs.lv) un priekš kam Jums ir norādīts telefona numurs mājas lapā, uz kuru zvanot tas visu laiku ir nesazvanāms "Zvana zsaņēmējs šobrīd nevar atbildēt"... Tas tak arī nav normāli ... Un ko tad man un citiem cilvēkiem domāt par Jūsu uzņēmējdarbību. Ja Jūs tiešām esat sūtījuši man dāvanu karti, tad jau droši vien Jums ir Latvijas Pasta kvīts (vismaz tā būtu jāiegrāmato uzņēmuma grāmatvedībā) par izsūtīto dāvanu karti. Atsūtiet man kvīts kopiju, tad es ticēšu Jums par jūsu godīgumu. [slēpt]@inbox.lv
Es protamas atvainojos ja manas pretenzijas ir "nepamototas", bet vai tad tiešām Jūs nevarat atbildēt uz raktītiem e-pastiem, rakstīju Jums 10.12.2014. [slēpt]@aptaujucentrs.lv) un priekš kam Jums ir norādīts telefona numurs mājas lapā, uz kuru zvanot tas visu laiku ir nesazvanāms "Zvana zsaņēmējs šobrīd nevar atbildēt"... Tas tak arī nav normāli ... Un ko tad man un citiem cilvēkiem domāt par Jūsu uzņēmējdarbību. Ja Jūs tiešām esat sūtījuši man dāvanu karti, tad jau droši vien Jums ir Latvijas Pasta kvīts (vismaz tā būtu jāiegrāmato uzņēmuma grāmatvedībā) par izsūtīto dāvanu karti. Atsūtiet man kvīts kopiju, tad es ticēšu Jums par jūsu godīgumu. [slēpt]@inbox.lv (rakstās kā zoodārzs :)
Man arī analoģiskā situācija. Piekritu kā esiet krāpnieki. Jūsu telefons NAV sazvanāms un uz epastiem arī nav atbildes. Mani uzrādītie kontakti ir pareizi.
Pēc pusgadu ilgas gaidīšanas tomēr saņēmu savu RIMI dāvanu karti... Ehh, laikam jau labāk vēlāk nekā nekad...
es gan vēl neko neesmu saņēmusi, arī uz e pastiem neatbild...
Šodien arī es saņēmu. Ju huuuuu!!! :)
Vēlreiz laikam par mānīšanos, es šoreiz gribēju pārlikt uz Maximas karti nopelnīto naudiņu, nav jau daudz, bet kādreiz tā izlīdz, ziedot varu pati katram konkrēti, bet nu jau mēnesis ne atbildes ne vispār kaut kas, kāpēc tad reklamēt ka kaut vai dažus centus vari nopelnīt, Nav vairs ticības nekur, tāda nu mums tā Latvija, visi tik mānās un krāpjas.
man arī līdzīga situācija- aptaujas aipi;dītas - kartes nav, virtuālā nauda no konta noņemta ...