РешеноApkalpošana RD Electronics - Slikts serviss
Pērkot preci pārdevēji uzstājīgi uzbāžas ar papildus garantiju, vairāk kārtīgi sakot, lai netērē manu un savu laiku, un sakot, ka man to nevajag vienalga turpina stāstīt par papildus garantiju vēl 30min. Tērē manu laiku ar muļķībām un pasaciņām par sliktas kvalitātes precēm. Beidziet tērēt klientu laiku un uzspiest savas papildus garantijas!
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (6)
Nākošā sūdzība: RD PĀRDOD SLIKTAS KVALITĀTES PRECES UN ATSAKĀS REMONTĒT
Labdien!
Vai Jūsu rakstītajam ir kāds apstiprināms pamatojums ?
Pašlaik Jūs norādāt apmelojošu, nepamatotu informāciju!
Labdien! Tas ir sūdzības iesūdzēja nākošais solis sarkastiskā formā. Nekā personīga pret Jums!
Labdien, cienījamais Martin!
Lūdzu norādiet, kur un kad saskarāties ar šādu apkalpošanu ?
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pirkuma detaļas vai pasūtījuma numuru.
Aicinām sniegt informāciju sazinoties ar SIA “MK TRADE” klientu servisu, zvanot uz tālr. (+371) 66165555 vai rakstot uz e-pastu [slēpt]@rdveikals.lv.
Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Visas tās papildu izdomātās garantijas ir fufelis.
Labdien, cienījamais Good Intentions!
Mūsu uzņēmums pastāv vairāk ka 27 gadus, vairākus gadus esam atzīti par Elektropreču veikalu
№1 Latvijā.
Ar pakalpojumu papildus garantija un preces apdrošināšana noteikumiem varat iepazīties šeit - https://www.rdveikals.lv/site/content/lv/679/Pakalpojumi-un-serviss.html
Tie ir brīvi pieejami visiem klientiem.