Apati Prof - Slikts serviss
Veikalā piemērīju blūzi darbam, lai tajā pašā dienā strādātu. Derēja labi, materiāls labs, teicu, ka vēlos divas un devos pie kases. Priekšā man noliktas divas blūzes, pārdevēja pasaka cenu, samaksāju, dodos uz darbu. Darba vietā pārģērbjoties konstatēju, ka pārdotas divas nepareizā modeļa blūzes. Zvanīju uz veikalu un man teica: "Ak, Nu Jā! Kur mēs varētu satikties, lai samainītu? " tā kā tas nebija iespējams, jo jau atrados darba vietā, strādāju šajā nepiemērotajā blūzē. Nākamajā dienā dodoties uz veikalu un sakot, ka gribu mainīt preci, man rupji atbild, ka prece netiks mainīta, jo tā ir vilkta (saprotams) un grūž sejā blūzes paduses daļu. Kad vēlējos samainīt otru blūzi pret naudu, man atbildēja, ka prece netiek mainīta pret naudu, tikai pret citu produktu. (minēšu, ka veikalā nekur nebija norāde, ka preci maina tikai pret preci un arī pārdošanas brīdī tas netika minēts) jautāju kāpēc tā, bet vienīgais ko saņēmu - rupjā tonī un pārdevēja mani uzrunāja visu laiku uz tu - mums tā ir, tu vari rakstīt uz patērētāju tiesību aizsardzību centru, mēs pret naudu neko nemainām! (preces tiek grūstas man pretī) diezgan ļoti šokēta par šādu attieksmi devos prom. Kad nolēmu doties vismaz samainīt otru blūzi, kura bija oriģinālajā iepakojumā, neattaisīta, nevilkta, zvanīju, jautāju vai viņi vispār to mainīs, man atbildēja sekojoši: "mēs nemainīsim preci, jo tā pirkta pagājušajā mēnesī un visas pavadzīmes jau ir nodotas! " neiesaku un neieteikšu apati prof nevienam!
Комментарии (1)
PTAC uzraksti. Veikals blefo un ķer “uz muļķa”. Domājis Tev ir visas iespējas vismaz atgūt naudu. Par abām blūzēm. Arī ar tam smaržīgajām padusēm. Pacīnies gan.