Anttila - Katalogā tur neesošas preces!
Jau trešo reizi gada laikā mēģinu no Anttila pasūtīt eliptisko trenažieri, diemžēl, neveiksmīgi. Visu šo laiku trenažieris ir apskatāms gan internetveikalā, gan papīra katalogā, tomēr visas 3 reizes izradās trenažieris ir izpārdots.
Punktu pielika mans 3. pasūtīšanas mēģinājums 05.10.2012. 9 no rīta zvanīju uz Anttila uzzināt, vai trenažieris ir noliktavā, man operatore atbildēja, ka jā, vēl esot 13gab. Es, pēc sarunas, uzreiz internetā preci pasūtīju un 9:15 uz e-pastu saņēmu pasūtījuma apstiprinājumu. Tā bija piektdiena. Šorīt, 08.10.2012. pirmdienā, intereses pēc uzzvanīju uz Anttilu, lai parbaudītu, cik talu ir mans trenažieris. Operatore man atbildēja , ka preces nebūs -IZPĀRDOTS! Tad nu tagad es nesaprotu, pa kuru brīdi tie 13 gabali pazuda?
TAD NELIECIET KATALOGĀ PRECES, KURU JUMS NAV UN NEBŪS! RIEBJAS!
Добавить комментарий