ANNAS HOTEL|DESIGN HOTEL SPA - apkalpošana
Labdien!
Vēlos uzrakstīt, kā pagāja atpūta greznajā un dārgajā viesnīca ANNAS HOTEL. Jau sen vēlējāmies aizbraukt atpūsties uz šo viesnīcu, beidzot biji brīvi numuriņi uz nedēļas nogali. Mīļie cilvēki, ceļš uz tik greznaino viesnīcu - ir vienkārši ārprāts! Kad iebraucām Siguldā, pazvanījām administratoram Andrim, un viņš pateica, kā vajag uz viesnīcu. Ceļš no Augšlīgatnes līdz pašai viesnīca ir drausmīgs! Tiešām - 30 km ceļš vienās bedrēs, ceļš caur mežu - vēl sliktāks. Kad ierodamies viesnīcā, pajautājam administratoram Andrim, vai tiešām nav cits ceļš? - uz ko mums atbildēja "tas ir vienīgais ceļš, kā tiks uz viesnīcu"! Meli, meli, meli! Atpakaļ braucot, ieslēdzam navigatoru - un izbraucām atpakaļ caur Zaubi, Mālpili, Siguldu. Salīdzinot šo ceļu uz mājām ar ceļu uz viesnīcu, ceļš bija burvīgs! Protams bija bedres, bet ne visu ceļu - 30 km garumā. Labs administrators pēc tāda brauciena būtu piedāvājis klientiem iedzert nomierinošu tēju, nomierināties, bet administrators tik rupju atbildēja, ka pat negribējās vairs neko. „Tā nav mūsu problēma, kā tādi ceļi”. Spa komplekss normāls - tikai 2 pirtis, džakuzi un baseins. Restorānā ēdieni garšīgi, cenas kā Rīgas restorānos. Administrators Andris nav pieklājīgs, tava deguna priekšā var aiztaisīt durvis ciet. Pa telefonu viņš izklausās kā īsts pieklājīgs un viesmīlīgs cilvēks, bet nekādu viesmīlību no viņa puses nemaz nesagaidījām, kaut numuri šajā viesnīcā maksā ap 100.00 LVL.
Комментарии (14)
Nu te vairāk ir sūdzība par ceļu līdz viesnīcai.
Par pašu viesnīcu konkrēti nekādas sūdzības nav... nu tā kaut kas virspusēji uzrakstīts.
Blin, Rīgas pirksti, iedomajas sazin ko- mežā krutus ceļus un ziepi no personāla!!! Attopās! Sēdi Rīdziņā, kaifo un nestreso! :)
Pilnīgi piekrītu komentāram par BRIESMĪGO ceļu!!! Šādas bedres ir radušās tikai un vienīgi nolaidības dēļ!
Par tik neadekvātām cenām par viesnīcu, AnnasHotel īpašnieks jau nu varēja atļauties pirms saliem nogreiderēt ceļu no pagrieziena "Annas" līdz viesnīcai, lai klientiem nav jākratās 10km/h pa bedrēm!
Vēl par pašu atpūtu "ekskluzīvajā viesu namā" - numuriņā nepatīkami vēss, no logiem pūš vējš tā, ka aizkari plīvo. SPA kompleksa baseinā ir netīrs, necaurspīdīgs ūdens. Tvaika pirtī smako pēc pelējuma. Masāža nekāda!!! No rīta gribējām pirms brokastīm aiziet uz krievu pirti, bet visas pirtis bija izslēgtas, darbojās tikai baseins. Vai tiešām samaksājot 270EUR par nakti, cilvēkiem nepienākas pirts apmeklējums arī no rīta, pirms izbraukšanas?
Neiesaku braukt uz šo vietu, ja negribat pa ceļam pazaudēt mašīnas bamperi un izbojāt sev garastāvokli.
Jau sen gribējām izmēģināt Annashotel, tad nu rezervējām sev 14.februāri kādu īpašo piedāvājumu. Jāpiekrīt, ka ceļš līdz viesnīcai tiešām šausmīgs, bet vēl nepatīkamāka izrādījās situācija galā- izrādās administrators vīrietis kaut ko sajaucis mūsu rezervācijas nav!
Lieki teikt, ka Valentīndienā citās viesnīcās dabūt nummuriņu neiespējami. Administratore tikai noplātīja rokas un mūs atšuva.
Ļoti nekorekti un no viesnīcas puses neglīta situācija!!!
Vēlos uzrakstīt atsauksmi par Annashotel, iegādājos dāvanu karti Kupenu prieki.Ierodoties viesnīca dāvanu karte tika minets, ka viesus sagaidīs ar Annas īpašo karsto dzērienu, protams, kuru arī nesagaidījām, tas it ka butu sīkums, bez tā var iztikt.Tad devāmies uz Lux apartamentiem, kur sekoja nākamais pārsteigums, vismaz viesnīcas darbinieki varēja pirms musu ierašanās saslaucīt pie gultas tas 50 "nospragušās"mušas, ka ari paši vel dažas nositām, kas nakti traucēja atpūsties.Ēdienu izvēle no 10.ballem, dodu tikai 6.balles.Spa ka jau spa, nekādu īpašu pārsteigumu nesagādāja.
Un cels lidz Annam vnk briesmīgs.Pati viesnīca jau skaista, bet otreiz vairs tur nebrauksim!
Pats neesmu biji viesnīcā, bet ceļu zinu ļoti labi. Mīļie pilsētnieki! Laukos pa lielam visi zemes ceļi ir tādi kā šajā posmā (sezonāli var būt briesmīgā stāvoklī), nu un par asfalta segumu posmā Augšlīgatne - Nītaure, tur taču noteikti nebūs vainojami viesnīcas īpašnieki! Labāk tiešām braukt caur Zaubi tur no Ķeipenes līdz Zaubei tagad ideāls asfalts. Lielākās sūdzības par ceļu manuprāt nevietā, jo tas taču daļai pilsētnieku noteikti ir savs kaifs - izbraukt pa briesmīgu, mežiem ieskautu ceļu un ceļam galā sapņu namiņš...
Atvainojamies mūsu viesiem par sagādātajām neērtībām ceļa dēļ! Jā, diemžēl periodiski ceļa stāvoklis ir slikts, bet ar laiku mēs šo problēmu risināsim. Nesen esam veikuši remontu viesnīcā - mūsu restorāns ir kļuvis mājīgāgs, ēdien vēl burvīgāks - atraduši šefpavāru ar zelta rokām! Varam droši apsolīt, ka arī parūpēsimies par ceļa stāvokli!
Sekojat jaunumiem mūsu mājas lapā, Instagramā, facebook un citos sociālos tīklos! Uz tikšanos Annas hotelī!
Ar cieņu, viesnīcas administrators
....tipiski letiņi.Ziemā-auksti,rudenī-slapji,vasarā-karsti,pavasarī-vēsi :-)
Palasīju atsauksmes par hoteli. Es arī tur esmu bijusi , teikšu , ka viesnīca ir brīnišķīga, pat karaliska, apkārtne fantastiska, ēdiens vienreizējs. Redzu komentāros skaudību.
Būtu vienkārši lieliski, ja visi šie rakstītāji vērstos ar savām sūdzībām pie Latvijas valsts ceļiem. Jo tieši tie taču ir atbildīgi par ceļiem. Vaitad jūs nemaksājiet ceļu nodokli, turklāt, arvien pieaugošu?
Pieļauju, ka hotelim nebūtu jālabo Latvijas valsts ceļi.
Mans ieteikums- vairāk dariet paši un mazāk izgāziet savu skaudību tur, kur tā nu galīgi neatbilst.
Ceļš uz turieni būtu mazākā problēma. Mūsu gadījumā visvairāk neapmierināja papīra plānuma sienas, kuru dēļ visu nakti bija jāklausās blakusistabiņas pāra kaislīgie kliedzieni kombinācijā ar TV aurošanu. Arī baseins bija ledusauksts. Šo apstākļu sakritības rezultātā savu kāju vairs nekad tur nespersim.
Diemžēl nekas nav mainījies arī 2018.gada 24.septembrī izslavētajā Annas hotelī. Dažas dienas iepriekš zvanot, tiek strupi atteikts,ka visu informāciju,lai lasot internetā nevis izprašņājot zvanot. Kad tomēr nolēmām dienas vidū iebraukt,cerot uz atsaucīgāku attieksmi,tad atverot viesnīcas durvis saskārāmies ar vienaldzību un bezpersoniskumu no sievietes,kas neapmierināta uzradās no sava kabineta,kas atradās aiz koka letes ar jautājumu "Ko Jums vajag?" "Ko gribiet?" Labprāt gribējām apskatīt šīs vietas pārvērtības 30 gadu laikā kādreizējās Latvenergo atpūtas bāzē. Uz šādu vēlmi saņēmām strupu atbildi,lai ejot tikai 1.stāva robežās un restorānu,nepiedāvājot iepazīties ne ar numuriņiem, ne ar SPA zonu realitātē ar domu kādreiz ciemoties šeit. Viesi netiek ne gaidīti, ne laipni pavadīti! Vizuāli sakopta vieta,bet dvēseli pazaudējusi! Netērējiet laiku un nebrauciet daudzos kilometrus uz šo vietu tāpēc vien,ka nebūsiet gaidīti! Diez ko par šīs vietas un cilvēku pārvērtībām rakstītu Garlībs Merķelis,kas šeit dzīvoja un uzrakstīja slaveno darbu "Latvieši"...?
ANNAS HOTEL|DESIGN HOTEL SPA - netērējiet laiku, apmeklējot šo viesnīcu, jo brīvdienas būs neatgriezeniski sabojātas valdes locekles Oļesjas Krasjukovas rīcības dēļ. Ko Jūs piedzīvosiet:
1. numuriņā dušas šļaukai pavirši pieskrūvēta klausule, ūdens šļācas uz visām pusēm;
2.SPA zonā džakuzi, ieslēdzot burbuļus, Jums raus iekšā pirkstus ūdens nosūces sifonos - bērnus tur ielaist kategoriski NEDRĪKST;
3.numuriņā noliktais halāts būs ar iespaidīgiem caurumiem virs abām kabatām;
4. Izslēgts kondicionieris pie sienas sāks izdot urbim līdzīgas skaņas ik pa pusstundai sākot no pusnakts, izvēršot Jūsu aizmigšanu par neiespējamu;
5. Jūs tiksiet filmēts ar pie griestiem piestiprinātām videokamerām vestibilā, restorānā, baseinā, bet brīdinājuma zīme par videonovērošanu nebūs izvietota nekur. Jūs pat nezināsiet, kas un kā un kur apstrādā Jūsu personas datus!
Kad Jūs ar pierādījumiem par visiem faktiem informēsiet viesnīcas administratori, viņa pēc ilgas un mokošas telefona sarunas ar valdes locekli paziņos Jums, ka viesnīca piešķir Jums par morālajām un fiziskajām ciešanām 10 % (!) atlaidi. Tas ir, 16,5 EUR atlaide no rēķina. Tieši tā tiek novērtētas klienta sabojātās brīvdienas šajā viesnīcā. Dienas, kuras Jūs savā dzīvē neatgūsiet nekad.
Oļesju neinteresē, ka šāda rīcība izraisa klienta sašutumu, un vienlaikus rada jautājumus par likumu prasību ievērošanu, sniedzot viesnīcas pakalpojumus.
Visi fiksētie pārkāpumi videoformātā un fotoattēlos ir nodoti attiecīgām valsts un pašvaldības iestādēm tālākajai rīcībai, lai sauktu viesnīcas uzņēmumu pie administratīvās atbildības.
Sk. manu sūdzību par Maestro Design Hotel Liepāja.
Gitas Stankus kundze dāsni piedāvāja 28 eiro "atlīdzību" par "sagādātajām neērtībām". Es pieprasīju 100 eiro no šīs krapnieces.
Eiropas Patērētāju Informēšanas Centrs