www.sudzibas.lv Anivet Slikta apkalpošana

Anivet - Slikta apkalpošana

Aizvedu savu senjora suni, bija ļoti nelaipna apkalpošana. Uzrakstīju sūdzību uzņēmuma vadītājam. Šodien piezvanīja uzņēmuma vadītājs. Jau sarunas sākumā sapratu, ka viņam gluži vienalga kā strādā viņa padotie darbinieki, galvenais atrast vainu saimniekā. Tākā mans suns joprojām vēl nav čipots, piedraudēja par mani sūdzēties Pvd. Nevienam neinteresē suņa Veselība, kā es tiku pie šī suņa, un kas tika izdarīts pēdējo gadu laikā, lai suni izglābtu. Galvenais lai ir čips. Esiet uzmanīgi ar šo klīniku.

27.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Anivet Support Ответ от представителя 27.06.2023

Cienjamā Antra J!

Jūsu sunim tika veikta pilna klīniskā izmeklēšana, sākta ārstēšana un nozīmēti medikamenti lietošanai mājās, tika sniegtas rekomendācijas.
Ieradāties Jūs klīnikā ar suni, kam nav Eiropas parauga pases, nav čips, nav reģistrācija LDC, kas ir pretrunā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 359 "Mājas (istabas) dzīvnieku reģistrācijas kārtība", kā arī apliecībā kā īpašnieks ir norādīta cita persona.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nolūkā klīnikā notiek videonovērošana, kurā redzami visi tās dienas notikumi.
Jūs apzināti izvēlaties nepildīt Latvijā esošos MK noteikumus, par ko mums ir jāziņo attiecīgajām instancēm.
Aicinām Jūs cienīt un ievērot Latvijas likumus.

Дополнено Antra J 27.06.2023

ļoti labi ka ir video novērošana, tad variet paskatīties, ka jūsu darbiniece šķobās man aiz muguras parādot savai kolēģei ar žestiem kādi zobi ir manam senjoram, tad es ne tā muti turu sunim ciet utt. ... nav ko lieki rakstīt, gribēsiet varēsit paskatīties. es nerakstīju ka dzīvnieks netika izmeklēts, rakstīju par attieksmi pret klientu, par apkalpošanas kultūru. esmu likuma paklausīga pilsone, sunītis tiks čipots.

Дополнено Antra J 27.06.2023

Par ziņošanu variet man nedraudēt. Ziņojiet. Uzrakstīšu paskaidrojumu un ja tiks pieņemts lēmums par soda naudu samaksāšu. Tik jums tas godu nenesīs.

Дополнено Antra J 27.06.2023

neaizmirstat, kad ir patērētāju centrs, kur es varu uzrakstīt sūdzību, un ir vēl vairākas iestādes, kur varu vēsrties par nekvalitātīvu apkalpošanu, klientu pazemošanu utt. Ja būs nepieciešamība, tad arī rakstīšu. šī sūdzība nebūtu publiski uzrakstīta, ja uzņēmuma vadītājs uzvestos korekti, nevis draudētu. Atvainojiet, bet mēs nedzīvojam 90 gados, kur šāda attieksme bija norma. Laikam jums ir sveša klientu kulturāla apkalpošana.

A

Комментарии (2)

Velvetpopstar 27.06.2023

No vienas puses viņiem taisnība. Sunim ir jābūt čipotam un reģistrētam.

A Antra J 27.06.2023

Es jau nerakstu ka nav jābūt, protams ka čipam ir jābūt. Ja būtu normāla komunikācija, es vakar būtu nočipojusi savu suni pie viņiem. Dakteres attieksme visu sabojāja. Gada laikā esmu apmeklējusi bieži vetklīnikas (arī naktī), pirmo reizi sastapos ar šādu attieksmi. Ja sunim 14 gados ir slikti zobi, ko lai es daru, ja viņai nevar dot narkozi? Es suņuku gribēju sterilizēt, ārsts pēc pilnas pārbaudes pateica, ka to darīt nedrīkst, jo paspāv ļoti liels risks, ka viņa nomirs.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы