Amg montaza SIA - Bojāts pasūtījums
Sveiki. Gribētu padalīties pieredzē ar shís firmas sadarbību.
Pavasarī pasūtīju alumīnija logus pie Amg montāza. Norunājām termiñus ar maksimālo laiku 8 nedēlas, kā arī veicu 100% prieksapmaksu. Par cik logi gāja uz exportu, tad bija loti svarīgi lai pasūtījums tiktu uzrazots laikā. Pēdējā nedēlā pirms termiña beigām vēlreiz sazinājos ar firmas pārstāvi, vai viss ir spēkā un prece būs gatava. Uz ko sañēmu nevisai laipnu atbildi ka jâ, viss kā pēc līguma. Tad nu noteiktajā datumā izīrēju auto un devos pēc logiem. (2000km)
kad biju ieradies jau Latvijā, saņēmu emailu ka trūkstot kādas detaļās un pasūtījums būs gatavs nedēļu vēlāk. Uz ko es atbildēju kā gaidīt nevaru un pēc divām dienām braucu atpakaļ ar vai bez preces. Uz ko man piedāvāja saņemt tos logus kuri ir gatavi, un pārējos atsūtīt ar kurjeru uz firmas rēķina. Tad aptuveni ar 5 nedēļu kavēšanos saņēmu arī trūkstošos logus ar Amg izvēlēto kurjeru. Uzreiz tika konstatēts ka viena lielā stikla pakete ir saplēsta, kā arī veiktas vairākas foto kā pierādījums. Sākumā Amg reaģēja pozitīvi un teica ka risināšot problēmu ar kurjera firmu, tad mēnesi vēlāk ka kurjera firma atsakās no atbildības un man vajagot apmaksāt nākamo kurjera pārvešanu, un galu galā tagad viņi atsakās vispār izgatavot jaunu stiklu par savu rēķinu.
Tā kā esiet uzmanīgi pirms iesienaties ar šo kantori.
Комментарии (1)
2000km? Braucāt pēc logiem speciāli no Lielbritānijas?